![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Noissa vanhoissa olis kuulemma 156hp 8,5 puristuksilla,mutta oiskohan noin? tuon
-88:n kirjan mukaan kaasutinmallissa olis 126hp (9,35 purist.) Ruisku 165 (9,35) henkilöautomalleissa oli muistaakseni 155-185 mallista riippuen (kaasutin V8 3,5l) ruiskut erikseen. Paavolle=> oishan se mukavaa ku pääsis siinä mutaspoorissa puoli!?metriä pitemmälle.heh.heh. Kiertäis kone iloisemmin ja ku se akseli on kuitenki uusittava niin miksei samalla hieman kireämpää kun sitä tyhjäkäyntivääntöä ei niin paljoa tarvi automaatin kans? No kyllähän tuosta nyt päsee! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Roverin Akselit | tomikoo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 27 | 10.11.2006 18:14 |
Huutokauppa Hj lukko-akselit mukaan 2. akselit | finvalp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 06.09.2006 13:37 |
Range Roverin nokka-akselin laakereiden vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.05.2005 16:53 | |
Ostetaan RANGEN akselit/ Myydään BJ:n akselit | japex | O/M/V Muut | 8 | 01.02.2005 17:22 |
LT-1 nokka | tapio | Vuosimallit 1968-1982 | 9 | 25.02.2004 18:12 |