Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 03.11.2004, 08:13
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.161
Perusasetus

Noissa vanhoissa olis kuulemma 156hp 8,5 puristuksilla,mutta oiskohan noin? tuon
-88:n kirjan mukaan kaasutinmallissa olis 126hp (9,35 purist.) Ruisku 165 (9,35)
henkilöautomalleissa oli muistaakseni 155-185 mallista riippuen (kaasutin V8 3,5l) ruiskut erikseen.
Paavolle=> oishan se mukavaa ku pääsis siinä mutaspoorissa puoli!?metriä pitemmälle.heh.heh. Kiertäis kone iloisemmin ja ku se akseli on kuitenki uusittava niin miksei samalla hieman kireämpää kun sitä tyhjäkäyntivääntöä ei niin paljoa tarvi automaatin kans?

No kyllähän tuosta nyt päsee!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Roverin Akselit tomikoo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 27 10.11.2006 18:14
Huutokauppa Hj lukko-akselit mukaan 2. akselit finvalp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 13 06.09.2006 13:37
Range Roverin nokka-akselin laakereiden vaihto Tekniikka & Jutustelu 4 01.05.2005 16:53
Ostetaan RANGEN akselit/ Myydään BJ:n akselit japex O/M/V Muut 8 01.02.2005 17:22
LT-1 nokka tapio Vuosimallit 1968-1982 9 25.02.2004 18:12


Sivu luotu: 06:59 (GMT +2).