![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() 11.4.14 Kemijärvi - Kuusamo - HelsinkiDucatolla tyhjänä alas.... Lähtö Kuusamosta n. 12.00... Ja vitostietä ajelen.... Soitot: 046 885 11 91
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kaksi 14.00R20 rengasta olisi kyytiä vailla Hämeenkyröstä Vantaalle (tai lähistölle). Ihan ei henkilöautoon mahdu, mutta jos joku ajelee jollain isommalla tuota reittiä ja renkaat viitsisi kyytiin ottaa, niin vaikka yv:llä voisi minulle ilmoitella.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt tarvis saada Trukille kyytiä. Bensiini trukki joka painaa n.3000kg. Trukki Kuusamossa ja Kainuuseen Vaalaan pitäisi saada. Eli jos tuollaiselle motikälle olisi kyydissä tilaa niin laittakaa Yv:Tä. Ei ole mikään hirmuisen kiire. t. Arto
Ei tarvi enää kyyti löytyi!!! Viimeksi muokannut arde : 11.04.2014 20:31 |
|
||||
|
||||
![]()
Ois kukaan liikenteessä isokyröstä ouluun tai kuusamoon tai johonni nuitten lähelle ois isokyrössä työkaluja vailla kyytiä.
Yyveetä tekstiviestiä soittoa kyyti järjestynyt ![]() Viimeksi muokannut tieto : 15.04.2014 23:06 |
|
||||
|
||||
![]()
Kyytiä tarvitsisi rautaveneelle Kontiolahdelta Hämeenlinnaan. Kuulemma painaa vain 3000-3500kg. Pituutta n.9m ja kapearunkoinen. Kuulemma tuotu ihan normi kuorkin lavalla missä traktoreitakin kuskataan.... soita nop. jos on ideaa tarjolla! (044)0700466 .... ihan norminumero
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nämä oisi vielä kyytiä vailla, että jos jollain vaikka sopivaa pääsiäismatkailua...
|
|
||||
|
||||
![]() Vantaa
Kaksi henkilöauton rengasta Vantaalta lähimpään matkahuoltoon. Myyjä ei niitä itse viitsi viedä, joten jos joku vois auttaa. Laittaa vaik yv.
(Edit. Ei enää tarvetta.) Viimeksi muokannut Stare : 23.04.2014 19:44 |
|
||||
|
||||
![]()
24.4 Klo 14.00 Kirkkonummi - Tampere - Alajärvi klo 20.00
25.4 Klo 12.00 Alajärvi - Kankaanpää klo 15.00 27.4 15.00 Kankaanpää - Tampere - Kirkkonummi klo 18.30 Hiluxin lavalla jonkin verran tilaa.......
|
||||
|
||||
![]()
4runnerin takakyljelle kyytiä kärkölä->oululainen välille.aika iso mutta kevyt palikka.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nämät hoireltu tänne etelä-suomehen ..........
|
||||
|
||||
![]() kyytiä pikkukamoille tarjolla JKL-HKI-JKL
Moro, alustavasti on ajoa henkilöautolla suunnitteilla yhdeksi päiväksi 7. - 9.5. välillä JKL-HKI eli takakonttiin mahtuvaa voin ottaa kyytiin mennen ja tullen! Päivä tarkentuu maanantain aikana. Reittiä voi sovittaa jos tarvista on, Tikkurilassa käydään paluumatkalla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pientä, tai sovittaesa vähän isompaakin(peräkärryssä) tavaraa vois siirtyä Pe 9.5. JKL- Oulu välillä ja kyyti takaisinpäin sunnuntaina 11.5.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Intian "offipalsta" | Gravedigger | Linkit | 9 | 17.04.2010 07:59 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |