![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
olen saamaton laiska caCCa... hitto en mie jaksa konetta vaihtaa ... oikeesti.. en vaa haluu / jaksa / pysty just millään ![]() eli hommasin harrastelia ystävällisee hintaan uuvet tiivarit + stehvat koneesee mitkä tuuppailen paikalleen ![]() eli. kone taka jarrut + käppäri leimalle... kuulostaa helpolle
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
sehä meniki taas värjäys hommiks
kauhee omituista vaa selvipäi maalailla..? jälki on kyl iha yhtä priimaa siitäkin huolimatta..? edellisestä maalauksesta ei oo ku se vuos ni oli vähä ruisku jumittunu päivän sitä sai liotella ja putsailla eikä vielkä hyvä tullu. ei tollasta professional ruuttaa ilkee pois heittää. makso kumminki sen 19,90e raja marketissa ![]() vara ovesta piti hävittää lankku jäljitelmä ja hitsuutella listan reiät umpeen. vähä koitin jopa jotai pohjatöitä tehä. ![]() eli samalla tutulla värillä mikä tuli vetästyä lättä lavaanki ![]() noi turkkilevy kohat sutasen viel mustaks. huomaa ERITTÄIN steriilit maalaus olosuhteet hitto ei millää jaksanu käyvä siivoilemaa ja imuroimaan..ja tuliha se samal värjättyä globe arc maskikin ku jäi kannun pohjia ![]() ei raati hyvää takapenkkia enempää pilata ni löyty vahingos varastosta puol kuntone vinyyli sohva. aika railakkaasti oli ottanu hometta mut hyvi läks ku ruikki reilusti jtn Super bright ikkunanpesu ainetta. tuonne on hyvä kellahtaa ... vjenäjäksi - "trahodrom"
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ovet lätkin jo paikallee ja ovi aukot on sudittu pensselillä. joteki vähä takaperosesti menee nyt loppu auton värjäys mut ei se mitään
![]() tänää oli vuorossa 10 x 15 -44et Mangelssit. hiekka puhalsin noi ja vetäsin epoksit pohjalle. tonne keskiön nurkkaan pyöräytin pensselillä maalit ku ei ruiskulla tartu ja eipähä ale sieltä ruostumaan. ja valmiina. tuli vähintääki laatu kriteerit täyttävät. ei raaskis millää nyt paskasia renkaita noitte päälle väännellä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
melkee pitäs. ja silikoonia 9 purkkia et sais kiiltoa
![]() toki amörikassaha noi tais jossai vaihees lakata renkaita muta kisoihin?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
tulimieleen kun tuolla yhellä amöriikan foorumilla oli tollaset alumiiniset "takalasit" niin oli tehty luukku ja kotelo sinne taakke. sai ruokakamoja kätevästi sieltä.
|
|
#8
|
||||
|
||||
Lukkokehät?
Kuis et sitten näihin hitsuutellut lukkokehiä?
t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#9
|
||||
|
||||
|
melkee vuoden ne lukko vanteet oli ja en sitä lukko ominaisuutta tarvinnu mihikkään.
teknisen näkösethän ne on ![]() mie nii hito huonosti jaksan noita paineita rumppailla ees taas.. sit mie voin käyä paineita laskee ku saan joskus nuo 39.5 kumit alle ja oon vaikka suursuolle menossa tai jtn ![]() nää kumit oli meininki liimata vanteelle mut sopivan paksu kerros nihkeetä maalia taiski tehä sen jo
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#10
|
||||
|
||||
|
jotain pientä korroosio hommaa xj:ssä ja vähä lokaria sisäänpäi ni ei raavi enää kiinni. pitäsköhä kuiteski viel muljauttaa 44set alle ja 35" > TR2 entisöityyn museo Jeeppiin tein Valmetin konee huohotin putkesta kuskille ja apparille tollaset kahvat ja varmasti ei tullu kahta samanlaista ![]() ois vissii pitäny jaksaa avata putsari enne snorkkelin tekoa. mutaa,vettä ja kaikelaista elotonta möhnää oli aika reippaasti ... ilmankos se vähä tuprutteliki mustaa ja tuntu et oli veto kadoksissa. oli jo viltteriä vetäny lommollee ![]() yhtää ei kyllä näytä siltä et ois 60mm kopan nosto ja 3" koro jouset..? noo olkoot. ja mikäs sekSi peto se tallin kulmalta löytykään? no Calmarin ja miun tuleva rojekti! täs tulee olemaa niin apsoluuttisen NOLLA pujetti et mie romahan.ekan piti saaha Belaruksen vanteet mihi voi porata volvon jaon et pääsee viel tekemää jeepin jaon...? eli noi maa taistelu laite kumit valjastetaa tähä rojektii
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
| Luokat |
| jeep, valmet, wagoneer |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |