Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.04.2014, 04:06
NRN90:n Avatar
NRN90 NRN90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 21.01.14
Sijainti: Pori,Suomi
Viestit: 1.064
Perusasetus

On muuten lehtijousien kiinnitys edessä paljon kapeemmalla kun takana.No,täytyy muuttaa alkuperäisen takapään jousia lähemmäs toisiaan.Silloinhan kyseisen akselin kallistusjoustovarakin kasvaa...kö?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.04.2014, 08:11
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Olisko helpompi siirtää moottori ja laatikko takarunkoon ja pitää akselit siellä missä ovatkin. Voi tulla mukavasti keuliva laite, kääntöjarrut vielä, niin pystyy ylämäessäkin ohjaamaan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.04.2014, 13:59
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Pitäiskö samalla säätää akselien sijoituksella painojakaumaa?
Kääntyykö se jos uusi etupää on kovin kevyt?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.04.2014, 20:14
NRN90:n Avatar
NRN90 NRN90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 21.01.14
Sijainti: Pori,Suomi
Viestit: 1.064
Perusasetus

Oma hommansa sekin on tehdä koneelle/laatikolle uudet kiinnikkeet Kääntöjarru ei kovin hyvin toimi jos ainakin "tulevaan" taka-akseliin tulee lukko.Runkoa aattelin lyhentää niin että varpaat on renkaiden etureunassa.Suora iso pakoputki ylöspäin ja turbo viheltää mukavasti korvan juuressa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.04.2014, 20:44
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Voiko etuakselia tuoda taakseppäin runkoa lyhentämällä ja taka-akselia taaemmas jatkamalla?
Voishan siitä ainakin punnita akselipainot niin sais jotain arvioo toimivuudesta.
Työtähän siinä kuitenkin on niin mukava jos tulis toimiva, jälkeenpäin hankalampi muuttaa..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.04.2014, 21:02
NRN90:n Avatar
NRN90 NRN90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 21.01.14
Sijainti: Pori,Suomi
Viestit: 1.064
Perusasetus

Kun painoa on kunnolla taka-akselilla niin keulii helposti ja menee mukavasti pellolla kylki edellä.Ja talvella tietysti ruuvataan renkaat täyteen nastoja ja ajetaan jääradalla!Eikä tarvi olla välttämättä aurattu rata
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan/Datsun projekteja! nyt King Cab D22 tare Maasturiprojektit 182 16.11.2016 15:01
Ostetaan VW Transporter/Caravelle (takamoottorinen) syncro vwmikko O/M/V Ajoneuvot 15 16.09.2013 14:29
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
Ostetaan VW Transporter/Caravelle (takamoottorinen) syncron osia vwmikko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.11.2008 08:49
O: VW Transporter Syncro (takamoottorinen) vwmikko O/M/V Ajoneuvot 3 27.05.2008 05:16


Sivu luotu: 05:01 (GMT +2).