Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2014, 19:55
Slarbersson Slarbersson ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: sodankylä
Viestit: 72
Perusasetus

Nooniiii! Kampuran asentotunnistin vaihettu. Se vikakoodi katos nollauksessa. Mutta: toinen vikakoodi p1689 jäi eikä nosta kierroksia vieläkää yli 1400rpm...

Onko täällä ketään joka oikeasti tietäis mistä on nyt kyse. Testeri anto koodin selityķseksi "delivered torque circuit fault". Mutta onko tämä nyt vain tuon yleistesterin selitys tolle vikakoodille??

Onko muilla ollu samaa ongelmaa ikinä?

__________________
Dodge Ram 2500 -99
Mitsu pajero 2,8 tdic -97
Mitsu pajero 2,5 tdic -83
Mercedes-Benz 500 sec
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.04.2014, 20:14
Lord of flies Lord of flies ei ole kirjautuneena
Sekalainen tyhjäntoimittaja
 
Rekisteröitynyt: 28.03.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 427
Perusasetus

http://www.dieselbombers.com/diesel-...ease-help.html


Auttaako mihinkään suuntaan?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.04.2014, 20:55
Slarbersson Slarbersson ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: sodankylä
Viestit: 72
Perusasetus

Eiku tuo aiheutti paniikin.

Ukko kulutti 3k $ uusiin osiin eikä siltikää toiminu...

Mietin että se uusi kaiken muun paitti laatikonsähköt. Olisko se sieltä jostaki johtuva. Ehkä?

Onko Suomessa ketään joka olis näiden kans paljon värkänny. Alkaa ahistaa että täyen paskan hommasin
__________________
Dodge Ram 2500 -99
Mitsu pajero 2,8 tdic -97
Mitsu pajero 2,5 tdic -83
Mercedes-Benz 500 sec
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.04.2014, 21:41
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Slarbersson Näytä viesti
Nooniiii! Kampuran asentotunnistin vaihettu. Se vikakoodi katos nollauksessa. Mutta: toinen vikakoodi p1689 jäi eikä nosta kierroksia vieläkää yli 1400rpm...

Onko täällä ketään joka oikeasti tietäis mistä on nyt kyse. Testeri anto koodin selityķseksi "delivered torque circuit fault". Mutta onko tämä nyt vain tuon yleistesterin selitys tolle vikakoodille??

Onko muilla ollu samaa ongelmaa ikinä?
Alkaa ahistaa että täyen paskan hommasin
VP varmaan vetelee viimesiään. Kokeile vaihtaa se naftan suodatin ja heiluttele niitä pumpun johtosarjoja. (Näin ainakin cumminsforumilla puhuttiin että 9/10:stä p1689 ois kuoleva pumppu)
Äläs nyt se on vaan vähän omapäinen, se on hyvä tutustuu heti alussa noihin dodgen ominaisuuksiin niin ei tule yllätyksenä

Viimeksi muokannut tdi : 03.04.2014 09:26
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Dodge Ram 4X4 Tonza O/M/V Ajoneuvot 1 13.03.2012 21:45
Myyty Dodge Ram joa O/M/V Ajoneuvot 3 05.07.2009 20:21
Dodge Ram Swoop Tekniikka & Jutustelu 8 22.08.2008 16:59
Dodge ram samppa790 Tekniikka & Jutustelu 13 09.01.2008 07:06
M: Dodge Ram Rytari O/M/V Ajoneuvot 2 27.03.2006 14:49


Sivu luotu: 13:26 (GMT +2).