![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mites tommosessa 2L-T koneessa? Riittääkö, että vetää alipaineletkun (ohjaus) irti egr venasta, vai olisko parempi tulpata umpilaipalla egr ja imusarjan väli? Mites tulppa, egr tulo vai meno puolelle?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lopullista ratkaisua ei ole löytynyt koska omassa kulkupelissä on EGR:stä tuntunut olevan talvella merkittävä hyöty moottorin lämpenemisen kannalta ja mitään ylimääräisiä lämmittimiä mulla ei ole. Sisällä on viimeaikoina ollut Mobilin 0w-40 öljyt. Kun lämpenemisapua ei tarvi, moottori tuntuu vähän "raikkaammalta" toiminnaltaan kun EGR on pois pelistä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
D-Max EGR | Osaton | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.05.2012 21:41 |
Myydään EGR-venttiili. | Napalukko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.11.2010 01:06 |
EGR venttili | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.07.2010 00:13 |
Jeepin EGR | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2008 13:27 |
EGR:n poisto | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.10.2005 15:15 |