Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.03.2014, 19:00
uju uju ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.14
Sijainti: nuoritta
Viestit: 118
Perusasetus

Vmäinen tuo melkein kanto hanki. Tai kantaahan se miehen mutta ei autoa.. Puhelin tällä kertaa mukana niin pääsi helpommalla, kello oli tuona päivänä jo kuitenkin hyvinki ilta ja kämpän saunan saunanraikkaana ei kovin paljoa jaksanu tuota haudankaivajalapiota heiluttaa. Pelkona vielä että tulis jäläkihien lisäksi hiki.


Kyllä ne molemmat renkaat pyörii, mutta toisella puolen olikin hiljasempaa..
Nyt auto sitten istuu 7 km päässä kirjoittajasta, saapi ootella viikonloppuun.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.03.2014, 19:05
uju uju ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.14
Sijainti: nuoritta
Viestit: 118
Perusasetus

Viikonloppun susukin irrotusta varten täytyyki varmaan ottaa wanha woima käyttöön. Tokihan pihasta intikka ja tuoreempikin MF löytyy, mutta tätä vanhinta on aikoinaan hartaudella tehty. Harmi kun ei puhelimesta kokonaista kuvaa löytyny, mutta alla vinkkiä mikä kysessä, joitakin kuvia lisäksi profiilin takana.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.03.2014, 23:20
Teme Teme ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.05
Sijainti: Oulunsalo
Viestit: 346
Thumbs up

Hyviä juttuja! Itellä tuommonen 2000 mallinen gv v6. Jatka samaan malliin.

Viimeksi muokannut Teme : 27.03.2014 23:25
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.03.2014, 21:38
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Mukavaa seurattavaa! Kaverilla kans tommonen, siihenkin kertaalleen kone vaihettu ku jakopäästä korkkas jotai
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.03.2014, 15:25
uju uju ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.14
Sijainti: nuoritta
Viestit: 118
Perusasetus

Kiitokset, aina näitä mukavampi on lueskella kun ei ole pelkää yksinpuhelua

Seuraava ongelma tuli ilimi kun käytiin vetämässä suska pois jumista;
EVAP-säiliön alaosasta ruutasi pensaa maahan ihan reilusti. Tässä siis seuraavannäköinen mötikkä:



Tankinhan minä tähän vasta vaihdoin. Voiko ongelma johtua siitä että on väärinpäin liitetty bensanpaineensäätimen paluuletku ja tankin huohotusletku, siis alla olevasta kuvasta numerot 7 ja 8



Vai mistä tuon EVAPin tulviminen johtuu?? Irrottelin jo tuosta varaosa-autosta saman mötikän, ja samaantapaan toimivat. Kun puhaltaa tankin huohotusletkun liitäntään, ilmaa tulee sekä vapaana olevasta päästä että imusarjaan menevästä putkesta. Kun jommankumman tukkii niin ilma tulee (tietenkin) pelkästään toisesta putkesta.. Imusarjaan ei ole tullut nyt vähään aikaan koskettua, mutta johtuuko tulviminen tuosta mahollisesta letkujen ristiinkytkemisestä, vai ehkä säiliön jälkeen olevan yli/alipaineventtiilin toimimattomuudesta?

Viimeksi muokannut uju : 29.03.2014 15:42 Perustelu: kiitokset
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.03.2014, 19:33
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Jos ei "roplota" kumpaankaan puhaltaessa ni eipä sieltä pitäs bensaakaan takaspäin tulla, kannattaa koittaa myös täyemmällä tankilla

ps.. ei sattus äänetöntä 5 vaihteesta laatikkoa olee jouten? meteliä pitävän sais varmaan vaihossa.. kuulemma laakerit aikas harvakseltaan kasvavia yksilöitä
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.03.2014, 21:01
uju uju ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.01.14
Sijainti: nuoritta
Viestit: 118
Perusasetus

Tankki on täynnä, pitihän se vaihettu tankki testata vaihdon jälkeen (ei tietenkään ennen)

Tankkiinhan tulee käsittääkseni noin normaalisti alipaine kun pumppu imee pensaa koneeseen. Sitten tämän EVAPin kautta alipainetta tasoitetaan tuon auki olevan yhteen kautta, ja toisaalta tankista höyrystynyt ja aktiivihiiliin jäänyt pensa syötetään/imetään EVAP-venttiilin ja imusarjan kautta koneeseen..? Mutta miten säiliöön tulee niin paljon bensaa että tulvii yli? Vai olenko käsittänyt EVAPin toiminnan väärin?

Vaihelaatikkohan tuossa toisessa pirssissä on jouten, tiiä sitten onko äänetön vai ei kun ajettua ei ole vielä tullut. Katolleen ajon seurauksena oli tainnut kytkinnesteet mennä väärään paikkaan kun ei nyt irrota ollenkaan.. Jossakin vaiheessa kyllä tarkotus sen verta elvyttää että saa voimansiirron testattua.

/Niin se oli tosiaanki paluuletku ja huohotusletku väärinpäin tuossa/

Viimeksi muokannut uju : 07.05.2014 21:09 Perustelu: Ratkasu
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia vitarasta Tekniikka & Jutustelu 68 10.04.2013 11:38
Vitarasta yleensä? Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 17 13.09.2012 20:32
Kyssäriä Vitarasta La tuskaa Tekniikka & Jutustelu 0 28.05.2009 09:54
Suzuki Vitarasta kysymyksiä anracing Tekniikka & Jutustelu 3 02.06.2007 19:58
vitarasta? Tekniikka & Jutustelu 3 01.03.2006 18:23


Sivu luotu: 16:53 (GMT +2).