Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.10.2004, 19:44
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

Koneissa on aika hurjia erojakin. Mun 5 vuotta vanhat albrecht:it nappas aika kaukaa vielä muiden puhumisia. Ja samaa puhetta ei kuulunu vieressä olevaan "halppis"malliin, jossa oli paremmat patterit(akuthan siinä albrechtissa on vakiona). Mut toimeen tulee koneella kuin koneella.
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...?TOPIC_ID=6554


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan okkiM Tekniikka & Jutustelu 16 07.08.2006 19:08
M:LA-puhelimet bj45lava O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 01.08.2006 11:50
PMR-puhelimet (vs. lälläri?) Paavo Tekniikka & Jutustelu 57 13.02.2006 06:07
Vinkkejä / kokemuksia kaivataan ttimonen Tekniikka & Jutustelu 71 11.09.2005 10:15
la-puhelimet euroopassa? lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 1 17.03.2005 17:27


Sivu luotu: 10:06 (GMT +2).