![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei ole kyllä tullu mielenkään kysellä lupia linjanalla ajoon omalla tontilla, tosin linjan alus on hallin piha missä asvaltti onko muuten faktaa pitääkö kysyä linjan onistajalta lupa, luulis että maanomistajan lupa riittää, näin muistelisin aikoinaan olleen ku keskisuomen kelkkareitteihin lupia hommailivat
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Molempien lupa tarvitaan....
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#3
|
||||
|
||||
|
kyllä tälleen on. se on sitten ihan sähköyhtiöstä kiinni et millanen suhtautuminen, niillehän kelkka/auto/jne reitti linjan alla on hyvä asia, koska raivaustarve vähenee ko pätkillä, kun vesakot polkeutuu liikkumisen takia
toiset yhtiöt on vaan sitten niin hiton tarkkoja linjan käyttöturvallisuuden takia, etteivät anna lupaa millään. ainahan ylimääränen liikkuminen linjan alla, varsinkin moottorikäyttösillä vehkeillä lisää riskiä, mutta en kyllä ole kuullut, että esmes moottorikelkalla olisi kaadettu suoran paikan pylvästä ![]() sellanen vinkki, että jos ajelette vakioreiteillä justiinsa linjan alla, niin merkatkaa jollain näkyvällä merkillä kulmapylväiden harusten kiilapesät (ne alapäät maan pinnan likellä), nimittäin huonolla tuurilla kun rengas menee kiilapesän tai vaijerin päätteen ylite, niin se pylväs on pötkällään ja sitten on sähköä ilmassa ja tosi paskalla tuurilla ruumiitakin laanilla. nii ja muistakee sit viellä ohjeistaa vierailijat, että mitä ne ihme merkit on
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|