|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Wrangler -90 tehostajan remmin kiristysTulipa ongelma yksinkertaisessa asiassa. Rupesin vaihtamaan tehostajan remmiä Wrangleriin enkä ole keksinyt, miten remmiä saa löysättyä. Sain kyllä vanhan väkivalloin pois mutta nyt pitäisi saada uusi asennettua. Kaikki pultit tehostimen kiinnitykseen liittyen on löysätty ja palikka heiluu mutta missään pultissa ei ole pitkää reikää, että se pääsisi kääntymään löysälle. Pitääkö se irrottaa kokonaan ja laittaa remmin kanssa takaisin ? Kyllä tässä varmaan joku niksi on, mutta en keksi. Haynesissa on hyvät ohjeet remmin löysäämisestä mutta tässä autossa on eri palikat. Haynesissa esiteltyä kiristysruuvia tällinkeineen ei ole. Minkä numeroinen remmi tuohon kuuluu, ei löydy sitäkään haynesista? Kone on 2.5 l nelkku. Vain amerikkalainen voi tehdä yksinkertaisesta hommasta näin hankalan! t. make
Viimeksi muokannut RoJu : 24.03.2014 15:07 |
#2
|
||||
|
||||
Tuon näköinen systeemi on kutoskoneessa ja pikaisella Googlettamisella samantapainen näyttäisi löytyvän nelosestakin
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#3
|
||||
|
||||
Joo, tuommoisen kuvan Hayneskin näytti eikä tuossa olisi mitään epäselvää mutta... totuus on toisen näköinen. Lisäsin kuvan aloitusviestiin.
Varmaan tässä on jotain, mitä en hoksaa. t. make |
#4
|
||||
|
||||
Olet ilmeisesti löysännyt sen hihnapyörän alla olevan ruuvin?? Ja takaa kaikki?? Ainakin tuo säädön kiristyspultti on tuossa kuvassa keskellä sitä kolmikulmaista peltia avattuna, sen pellin alla on se säätö ja saranapiste on se hihnapyörän takana oleva, sen kolmikulmaisen edestä katsottuna oikeanpuoleinen pultti ja sitten siellä on takana yksi mutteri tai ruuvi, joka on aika kettumaisessa paikassa, se pitää kanssa löysätä... Hitsi kun ei enää muista, on noita hihnoja tullut aikoinaan vaihdeltua/kiristeltyä, mutta kun ei muista enää... Mitään varsinaista säätöruuvia siellä ei ole...
__________________
Killing time is not murder |
#5
|
||||
|
||||
Kiitos Jamantille seikkaperäisestä vastauksesta ! Mulla oli kaikki tarpeelliset ruuvit auki ja muutama ylimääräinenkin mutta kun ei oikein tiennyt, mistä kohtaa se niveltää ja mihin päin, niin en osannut vääntää oikeaan suuntaan. Nyt on remmi paikallaan ja kiriällä.
t. make |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Troopperin remmin merkkivalo | Terde | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.12.2010 20:25 |
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.09.2010 22:21 |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.04.2006 13:47 | |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.01.2006 18:43 | |
Tehostimen remmin merkinnät? & Snorkkeliin pääty | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.04.2004 21:58 |