![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuo hapetus tulee siitä, kun akun nava juuresta vuotaa vähän ja alkaa kupari muhimaan. Akun vaihdolla pitäs korjaantua, mutta ei oo vaarallista. On noihin kyllä ollu 100 muutakin selitystä..
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No nyt on uudet patterit. ei tarviii tuostakaan murehtia. nuo vanahat tyhjeni viikon seisonnalla, vaikka oli päävirrat nollilla |
#3
|
||||
|
||||
![]()
tänää suoritin koeajoa, ja vaikuttaa siltä että ajoviima ei osu ollenkaan syyläriin/ mene läpi. lämmöt nousee liki sataa, mutta ei toki vielä rehellisesti keittänytkään.
meno ja paluu halppis infrapuna mittarilla katsottuna liki samat, ~5C eroa. koko syyläri kauttaaltaan kuuma, Parkissä tyhjäkäynnillä lämmöt oikeen ~88C ja ajosta löysättäessä laskee tuohon samaan. laitoin yhen flektin nyt, mutta taitaa olla tuulitunnelin rakennus ja useamman flektin asennus edessä. Ajoviiman kun saa kunnolla virtaamaan läpi uskoisin että sitten pärjää tieajossa ilman flektejä?? miten muilla volvo miehillä? / kattosyyläri asennuksilla? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
voipi olla että keula ohjaa virtauksen yli?
http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=130416 tuossa tommone. pulkkaa/lippaa tuulilasille asti. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tossa on toimiva kattoskooppi, tuulilasia vasten muodostuva paine ohjautuu hienosti syylärille.
http://forums.offipalsta.com/showthr...F6tt%F6r%F6%F6 Vissiin nykyään siinä on tossa flektin vieressä läpät jotka aukeaa ilmavirrasta ja sojottavat vaakasuorassa maantieajossa. Ilman läppiä flektiä piti käyttää maantieajossakin koska se jarrutti ilmavirtaa tms. omistaja kertonee tarkemmin. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mietittiin että pitäs paraatimarssia ottaa ja kokeilla miten se ilma käyttäytyy. jostakin vaan apparille nakkipipo päähän. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
mikkään ei mee kohtuuvella
selvi miksi syylärin alla näytti olevan aina märkää. vuotaa pahus tuo syyläri tuolta nurkasta, näyttää että olisi jo edellisessä elämässään vuotanut. Minkähän tuonne nyt sitten asentaisi. tuossa kattelin että käsivarastosta löytyy yksi Chevyn pikkarin syyläri, ja se vaikuttaisi ihan "jees" kokoiselta, mutta sitäkin pitäs melkeen käyttää jossain jäähdytin huollossa koeponnistettavana, jotta ei taas valu koko turha työ hukkaan.. laajakaistaltakin bongailin, niin austraaliassa ois ihania ja ameriikassa, mutta kestä kovin kauan tulla sieltä. Edit ei tuollainenkaan kyllä kallis olisi etes uutena? http://www.rockauto.com/catalog/more...748&cc=1032679 Tossa briteissä, ja kaksrivinen ja uusi. http://www.rockauto.co.uk/catalog/mo...757&cc=1030981 Viimeksi muokannut Jari : 30.03.2014 14:01 Perustelu: rockauton linkki |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() olikos sulla se yksi opalta tullut isohko flekti? mulla ois viel se toinen 24v pienempi joka vois vaihtua isompaan imevään flektiin ![]() |