![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tollanen minitoho motonetista, 6.90€ ei lähteny pyöränlaakeri millää irti, tolla sai nopeesti ja näppärästi lämmitettyä tarkasti sieltä välistä laakerin kaulusta ja johan irtos!!
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ite huomasin samaa sopii myös hyvin akku kaapelien liitostinaamiseen.T Rohmo
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Löyty motonetin poistohyllystä tuommoinen pikkukälätin, ja voi Jestas miten hieno soundi, ei voi kuin ihmetellä ...
http://www.hifistudio.fi/fi/blogi/jb...vain-58-90/135 Ratkes monta pölöttäjän puute tilannetta kerralla ... Suosittelen
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
puukko 2 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
*Made in Japan-fanina bongasin paikallisessa rautakaupassa Olfa-sakset. Ostin, totesin hyviksi ja ostin sitte hyllypaikan liki tyhjäksi, ja jaan laatusaksien ilosanomaa joululahjoina ympäriinsä. Fiskars on nykyjään kiinalainen, muuten.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Vieläks sinne jäi noita? Mihkä hintaan ne hukkas poistolaarista?
Olis pariin kohteeseen käyttöä moisille... |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Sillä jo pari lapinreisua korvattu portterin paska radio ja mökilläkin illanistujaisis tunnelma katossa ja DJ:lle toiveita satelee. + kalalla yliveto ja mones muuski paikas.
__________________
Jeep Cherokee XJ -89, 4.0 Renix FJDC member. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
... Lahest tää oli vika, 44,90 tais kustantaa ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hyvät kaupat | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 30.10.2013 17:23 |
| Hyvät renkaat | JRa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.05.2012 06:12 |
| hyvät mainokset | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.04.2004 15:08 |
| Hyvät sivut.. | Kisva | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.11.2003 09:11 |