![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kuskin puolella kaasupolkimen oikealla puolella ja ylempänä kuin itse poljin. Kahdella ruuvilla muistaakseni kiinni + johdot liittimellä kiinni siinä tietty. Ei muuta kuin makoilemaan jalkatilaan ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vastustusta
Joskus tuli korjattua poikki menny vastus (niitä vieterin näköisiä) mustekynän jousella
![]()
|
||||
|
||||
![]()
mistäs ootte ostanu ohjaustehostimen remmiä?
ei oo motonetissä eikä tuntenu varaosa puljukaan. 17x890 tai 17x895 tai jotain siihen suuntaan on vanha. |
|
|||
|
|||
![]()
IKH:lta ostin, jos Hj:hin meinaat
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo Se tohostimen remmi on tullu aina haettua toyotalta. Varaosa kirjat ei sitä tunne. 18€ tais olla viimeks. Laturin remmin voi Sitte ottaa motonetistä
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kun Toyodiy antais numeroksi 90916-02153 joka kääntyisi Gatesin B31:ksi ja sen pituus ois 850. Niitä kyllä löytyy tavan varaosakaupastakin. Tuo numero vaan kääntyy valmistajasta riippuen melkein miksi vaan 845 ja 875 välillä ja Toijjotahihnan pituutta en löydä. Gates kyllä itsekin myy tuota kyseistä hihnaa HJ61 käypäseksi että voihan tuossa sopivuudessa jonkunlainen sauma olla? Vajaaseen pariinkymppiin tota voisi ainakin mun työmaalta myydä, että jos se Toijjotalainen on selvästi kalliimpi niin kannattaahan tuota ehkä kokeilla.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tilattu 18,10€ huomen aamul tääl
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Itse haen nykyään remmin koodin kanssa korja-kumista. Olikohan auto- ja teollisuusremmeissä erilainen mittaustapa? Toisessa ulkomitta toisessa sisä. Löytyy sopiva kuitenkin myös teollisuuspuolelta.
|