![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
mikä näistä on paras vai joku muu ? 1 .-1 normi akku orkkis paikalle ja lisäks konttiin 1 iso ka akku 2 .-1 ka akku vaa konttii ja sieltä kaik virta 3 .-orkkis paikalle pien ja könttii 2 pientä accua 4 .-ei mikään noista vaan unohat akku mietiskelyt ja kirjottelut pirkottelun seurauksena 5 . en osaa sanoa teet kuiteski sellai ku lystäät ja se ei toimi 6 . samin patrolli on ihan gay 7 . venäjällä on edullista votkaa 8 . miuta pissittää hirveesti
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
4-8! Unoha noi kolme ekaa.![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
3.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
7
__________________
WUOKSI OFFROAD |
|
#5
|
||||
|
||||
|
8 .....
__________________
Jeep ISORY |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kakkonen on ykkönen
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Samankokosii akkui nii monta kun tarvii, kestävin ratkaisu.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Yksi hyvä akku takana on parempi kuin 2 tai kolme erilaista akkua. Haittapuolena lähinnä ainoastaan pitkät kaapelit etuvinssille ja startille. Lataus toimii huonosti, jos akut ottaa erilailla latausvirtaa vastaan(se missä on pienin sisäinen vastus latautuu ensin ja muut sitten joko latautuu tai kuolee pois).
Paras olis jos edessä olis alkuperäisen laturin perässä auton omille sähköille akku ja taka-akulle kokonaan oma tehokas laturi. Vaihtoehtoisesti jos yhdellä laturilla mennään ,niin eteen täyteen ladattu vara-akku pääkytkimellä irroitettuna(esim.maakaapelin välissä). Tarvittaessa jos iso taka-akku hyytyy ,vois pääkytkimen kääntää kiinni ja vara-akku pelastais tilanteen. Voi sitä etuakkua myös ladata käytön jälkeen(pitämällä pääkytkintä kiinni) ,mutta jatkuvasti kytkettynä latausongelmia tulee helposti yhdellä laturilla. |
![]() |
| Luokat |
| jeep, valmet, wagoneer |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |