Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2014, 21:01
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Muutaman turbon hankinnan jälkeen päädyin nyt kkk k26 hukkaportilliseen ahtimeen.
Ahdin on peräisin Man 4.6 litrasesta ja 159hv moottorista.

kompura puoli on n.46/74 ja turbiini n.54/64mm.
turbiinikotelo on ihan asiallisen kokoinen mutta kompura kotelo mallia kuorma-auto.

saapahan nähdä et onko rajusti liian iso et lähtee ahdoille vasta kovilla kierroksilla mut jos näin on niin sitten vaihdetaan nestepäätäpumppuun

kuvia laitan myöhemmin ahtimesta, huomenna jos saisin laipan töissä tehtyä loppuun niin pääsis asentelemaan.

Hieman joutuu pakosarjan ja turbonlaipan kanssa kikkailemaan kun kompurakotelo on vaan sen verta iso et törmää jakopäänkoppaan. mulla siis tulee pakosarja nurinpäin ja turbo sen jatkoks.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.03.2014, 22:08
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus




hukkaportin reikä on humoristisen pieni n.10mm




vingulla isonsin sitten sitä sen mitä uskalsin. n14mm se varmaan nyt on. josko tolla nyt oli mitään merkitystä mut jos sattuu et paineet saadaan ylös niin josko tuo virtais paremmin...




home maid down pipen laippa

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.03.2014, 15:37
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 3.342
Perusasetus

Millanen toi ln 105:n etuakseli on, 8" ilmeisesti mutta low vai hi-pinion ja tuota onko normi
murrokset paikallaan?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.03.2014, 18:20
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Vakiona normi 8" murikka. Nykyään hi pinion uudella 4.88 välityksellä ja kiinan arbilla. Varavälitystä tavii kantaa mukana. Murroksista ei varmaa tietoa kuin että ne on melko uudet. Perimätiedon mukaan saattavat olla "isot lipposet"...

Täällä taas pajalla hiluksin kimpussa parasta aikaa oottelen nalle purkin kans pakosarjan jäähtymistä et pääsis pulttaa sitä ja turboo paikalleen...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.03.2014, 18:30
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Meinasitko monet tikut+murrokset pakata venäjälle mukaa?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.03.2014, 21:04
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

ei kait tossa törröttimessä oo tarpeeks voimaa rikkomaan tikkuja tai muutakaan

muutaman murroksen jos varais.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.03.2014, 22:27
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
ei kait tossa törröttimessä oo tarpeeks voimaa rikkomaan tikkuja tai muutakaan

muutaman murroksen jos varais.
onko samaa sarjaa turbo?, kuin mulla toisiksi ylimmällä hyllyllä se 300td mersun kkk26
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Toyota Hilux LN105 Junnu O/M/V Ajoneuvot 2 30.01.2014 08:13
Katusulku a la Hiluski Urbancityboy Chit-Chat 18 11.07.2007 01:06


Sivu luotu: 07:54 (GMT +2).