![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Joo nyt loppu kärsivällisyys ton loctiten kanssa. ''Korvaa alkuperäisen korkki tiivisteen'' JA PA***N MARJAT! Heti kun lämpes öljyt niin jo alkoi välistä tippua. Jospa sen nyt kolmannella kerralla uskoisi ja kävisi hakemassa paremmat tökötit Wurthilta. Luulisi, että kun kaikki pinnat on puhdistettu ja pultin reiät vasaroitu tasaiseksi, niin pysyisi nesteet sisällä. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ohjeessa luki se 4h kuivumiseen, niin annoin olla 10h. Permatexin RightOnea hain, kun satuin tutun korjaamon ohi kulkemaan. Tuumas, että jos tunkkaa pohjaa vasten ja antaa kuivua, niin tarvihe laittaa pultit kuin näön vuoksi kiinni. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
61:n visko lakkas toimimasta. Hyvin nousee lämmöt kun ropelli ei ota kierroksia. Ropelli pysähtyy tyhjäkäynnillä kun hieman hanskaa näyttää. Viskon toimiessa sai varoa sormiaan jos koneessa käyntilämmöt. No, varaosaa tilattu Tamgearsilta 60€ + postit.
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toki itse olen aina tehnyt homman huolella, siis rasvanpoistoaineella pinnat puhtaaksi, sitten olen hieronut ohuen kalvon molemmille pinnoille, ja tasainen "makkara" päälle, ja kiinni, kerralla ns. normaalimomenttiin. Ja yleensä olen antanut kovettua rauhassa, vähintään 4 tuntia, mieluummin vuorokauden, ja nimenomaan öljyproppu ja täyttökorkki auki. P.S oljypohjan liimaksen kovettymista voi nopeuttaa lokilämppärillä, jos nesteet sisässä. |
|
|||
|
|||
![]()
Minä oon liimannu loctiten sinisellä ja mustalla ja aina on pitäny, teen silleen että öljypohjaan hyvin ainetta ja hellä kiristys tasaisesti, yön yli kuivua ja sitte lopullinen kiristys. Ei pääse käymää sitä yleistä virhettä et tiivisteliima puristuu kokonaan pintojen välistä pois.
|
|
||||
|
||||
![]()
-02 tdi mondeon ohjaustehostajan paineletkun vaihto..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SAATANA SENTÄÄ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
soa hojon vinssin releboxille tuli tunnit täyteen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vitutukseen kaljaa ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]()
"Oikeusvaltio"
![]() http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...664269866.html On taas seuraamukset suhteessa syytteisiin...
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |