![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() kuvat sen kuin paraneerenkhaita javantehia.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Renkaat liimattiin vanteelle tällä tökötillä, totasaa tilaamalla rengasliikkeistä joilla on michelinin edustus.
pajeron laippaan toyo jako, keskireikää piti sorvissa isontaa 1mm rengasta koesovitukseen, samin mieliks hieman vihreetäkin ![]() ei pahasti tuu renkaat kaaresta ulos. toi "uudempi" koppa on leveempi kuin ln65 koppa ja akselit on samat kuin ln65 niin jää hyvin kaaren sisään vaikka vanteet on perus 10x15 et-44. hyvin mahtuu kääntymäänkin. 2mm jää latijouseen renkaat linkussa. vaikuttas siltä et lokarin kaaria ei tarvii leikata yhtään mut käytäntö vasta varmistaa sitten asian. mielellään en leikkais yhtään lokaria kun tarkotus oli jättää koppa orkinaaliksi. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Muutaman turbon hankinnan jälkeen päädyin nyt kkk k26 hukkaportilliseen ahtimeen.
Ahdin on peräisin Man 4.6 litrasesta ja 159hv moottorista. kompura puoli on n.46/74 ja turbiini n.54/64mm. turbiinikotelo on ihan asiallisen kokoinen mutta kompura kotelo mallia kuorma-auto. saapahan nähdä et onko rajusti liian iso et lähtee ahdoille vasta kovilla kierroksilla mut jos näin on niin sitten vaihdetaan nestepäätäpumppuun ![]() ![]() kuvia laitan myöhemmin ahtimesta, huomenna jos saisin laipan töissä tehtyä loppuun niin pääsis asentelemaan. Hieman joutuu pakosarjan ja turbonlaipan kanssa kikkailemaan kun kompurakotelo on vaan sen verta iso et törmää jakopäänkoppaan. mulla siis tulee pakosarja nurinpäin ja turbo sen jatkoks. |
#4
|
|||
|
|||
![]() hukkaportin reikä on humoristisen pieni n.10mm vingulla isonsin sitten sitä sen mitä uskalsin. n14mm se varmaan nyt on. josko tolla nyt oli mitään merkitystä mut jos sattuu et paineet saadaan ylös niin josko tuo virtais paremmin... home maid down pipen laippa |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Millanen toi ln 105:n etuakseli on, 8" ilmeisesti mutta low vai hi-pinion ja tuota onko normi
murrokset paikallaan? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vakiona normi 8" murikka. Nykyään hi pinion uudella 4.88 välityksellä ja kiinan arbilla. Varavälitystä tavii kantaa mukana. Murroksista ei varmaa tietoa kuin että ne on melko uudet. Perimätiedon mukaan saattavat olla "isot lipposet"...
Täällä taas pajalla hiluksin kimpussa parasta aikaa oottelen nalle purkin kans pakosarjan jäähtymistä et pääsis pulttaa sitä ja turboo paikalleen... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Meinasitko monet tikut+murrokset pakata venäjälle mukaa?
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota Hilux LN105 | Junnu | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 30.01.2014 08:13 |
Katusulku a la Hiluski | Urbancityboy | Chit-Chat | 18 | 11.07.2007 01:06 |