![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Jos muija osaa korjata omat kulkineensa niin se on ISO peukku, mulle kelpais kyllä kiitos nam!! ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Kesäkissaksi juu, mökki on Pälkäneellä
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nisseriina kuule, ku mä luulen et ei nää offarit oikeesti mitään naista taho. Ne on niin rakastuneita niihi peltihärveleihinsä, et ei ehi naisia katella
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä mä vanhana ja varattuna en voi kuin sanoa, että oon kovasti hämmästynyt !!!
![]() neitoset suorastaan kerjää treffeille, eikäkö muka mitään tapahdu ![]() ... mihin tää maa on menossa
|
||||
|
||||
![]()
Edellisestä kun pääsin eroon, päätin et seuraavan pitää ymmärtää kalastuksesta, metsästyksestä ja maastoautoista
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Älä Ny, kyllä mä oleen tykänny ku tuo on lähteny mukaan välillä Joo ei siis joka paikkaan....
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja on todella harvoja ukkoja jokka sulattaa sen että akkaki voi tykätä pelata autoje ja koneiden kanssa.Aletaa epäilee kaikkee iha pimeetä ja kehdataa se sanookki viä.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edelleen komppaan tota muutaman viestin takaista kommenttia et iso peukku siitä jos osaa (tai yleensä kiinnostaa) omien romujen korjaaminen ![]() Mä oon kans päättäny et sit ku mä oon eronnu ni en ees yritä mitään kenenkään muun ku just jonkun hevosnaisen tai autoja ropailevan tai vanhasta musiikista pitävän kanssa yhtään mitään niin ei tuu sitä mielipahaa sitte ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole kysyntä ja tarjonta selkeesti kohdanneet. Tietysti nyt kai kuuluu kysyä, onko se hyvä vai huono asia, jos nainen tykkäisikin aina joskus tulla mukaan kalastamaan, metsälle tai auton kimppuun?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei se huono asia ole, onhan se mukavampi olla kun on juttu seuraa jne....
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eihä kesäkissiä saa ottaa
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
^Saahan aina kesäkisun ottaa...
Mutta siitä pitää pitää huoli myös talvella ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nomut se mikää kesäkissa sitte oo enää
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |