Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.03.2014, 17:21
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Kysyppä joku toine!

Vanha 05.03.2014, 23:24
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Perusasetus

Maksaiskohan kukaan mitään V8-Magazine lehdistä jos laittais "muutaman" myyntiin??

Vai kannattaako antaa olla tuossa arkistossa...?

Pitääkö kukaan noita keskiaukeamajulisteita enää seinällä...?
Vanha 06.03.2014, 03:20
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jarkko- Näytä viesti
Maksaiskohan kukaan mitään V8-Magazine lehdistä jos laittais "muutaman" myyntiin??

Vai kannattaako antaa olla tuossa arkistossa...?

Pitääkö kukaan noita keskiaukeamajulisteita enää seinällä...?
Ois näköjään suht virheettömiä -90-2000 luvun läpysköitä julisteineen n.20cm kasa...

Ja melkein samanlainen kasa vähän vähemmän virheettömiä ilman julisteita sisältäen muutamia Wheelssejä ja Koptereita YM...

Vai oonko jo tuuning ajasta paljonkin jäljessä?

Kysympähän vaan ettei tartte tuota myyntipalstaa kuormittaa turhalla jätepaperilla
Vanha 06.03.2014, 09:15
kopi kopi ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Pori
Perusasetus

Onnistuuko vaihtaa kotikonstein Samsung S2 näytön lasi sekä mini-usb liitin? Jos onnistuu, mistä osat?
Vanha 06.03.2014, 11:33
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Perusasetus

Se olisi nyt sellainen juttu että minun äitini täyttää ensi syksynä 60 ja pitäisi jotain helvetin siistiä lahjaa kehitellä. Ei mitään uskonnollista tai kalevala-koru lahjoja vaan jotain parempaa. Alustava budjetti on 200€. Huumoria saa olla mutta lahjan pitää olla kuitenkin järkevä.

Itse mietiin kylpyläviikonloppua kahdelle ihmiselle mutta kun kumpikaan vanhemmistani ei veteen mene muuten kun jumalattomissa tumuissa. Tanssipakettejakin oon etsinyt mutta kun loppuvuoden keikoista ei ole mitään tietoa.

Onko mitään ideoita??

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vanha 06.03.2014, 12:02
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Thumbs up

Vuorokauden risteily Turusta Tukholmaan iltalähtönä

Molemmat risteilylle niin sisältyy hyvä ruoka, tanssi ja vaikka kylpyläkin Tosin toi budjetti ei välttämättä ihan kaikkeen ohjelmaan riitä, mutta matka ja ruoka ainakin.

http://www.vikingline.fi/fi/suomi/va...tka/risteilyt/

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli Näytä viesti
Se olisi nyt sellainen juttu että minun äitini täyttää ensi syksynä 60 ja pitäisi jotain helvetin siistiä lahjaa kehitellä. Ei mitään uskonnollista tai kalevala-koru lahjoja vaan jotain parempaa. Alustava budjetti on 200€. Huumoria saa olla mutta lahjan pitää olla kuitenkin järkevä.

Itse mietiin kylpyläviikonloppua kahdelle ihmiselle mutta kun kumpikaan vanhemmistani ei veteen mene muuten kun jumalattomissa tumuissa. Tanssipakettejakin oon etsinyt mutta kun loppuvuoden keikoista ei ole mitään tietoa.

Onko mitään ideoita??
Vanha 06.03.2014, 19:06
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Perusasetus

Onko muita v-97 valmistuneita DSL:tä ku Ducaton sukuset, joissa mahdollisesti ajonesto on koodattu just sille syöttöpumpulle mikä siihen on tehtaalla asennettu?

Ja mikäli miettii tuota esimerkki tekniikkaa, niin kyseessä on 2.8 i.d.TD. Eikä siis JTD tai HDI.
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol kysy/vastaa jubet Tekniikka & Jutustelu 1806 24.10.2024 21:23
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41

Sivu luotu: 16:05 (GMT +2).