![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tää heppu ei ole käynyt sitä kokopitkää armeijaa vaan siellä yliopistolaiset ja muut vastaavat käy sellaisen lyhyemmän koulutusjakson ja niitä ei ole vielä riveihin kutsuttu.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nasan miehen mietteitä | -MAKE- | Chit-Chat | 75 | 18.02.2014 21:13 |
| Mietteitä tästä??? | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 2 | 28.04.2010 12:43 |
| automaatti mietteitä | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.10.2005 20:05 | |
| automaatti mietteitä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.10.2005 20:59 | |
| Ei saa suuttua aihe ( mietteitä harrastuksesta ) | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 25.08.2004 12:06 |