Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2014, 20:20
nkpaja:n Avatar
nkpaja nkpaja ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.07.13
Sijainti: suomi
Viestit: 83
Perusasetus

Pääseekö alaikäinen ajamaan, jos apukuljettajalla on voimassa oleva ajokortti?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.03.2014, 21:28
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nkpaja Näytä viesti
Pääseekö alaikäinen ajamaan, jos apukuljettajalla on voimassa oleva ajokortti?
Pidettiin tuossa kilpailun johtajan kanssa puhelinpalaveri ja päädyttiin sellaiseen ratkaisuun että kuskilta pitää kortti löytyä, eli kortillinen puikkoihin ja kortiton sitten varppia vetämään.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.03.2014, 21:32
nkpaja:n Avatar
nkpaja nkpaja ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.07.13
Sijainti: suomi
Viestit: 83
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Stedt- Näytä viesti
Pidettiin tuossa kilpailun johtajan kanssa puhelinpalaveri ja päädyttiin sellaiseen ratkaisuun että kuskilta pitää kortti löytyä, eli kortillinen puikkoihin ja kortiton sitten varppia vetämään.
Asia selvä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.03.2014, 21:00
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Viestit: 390
Perusasetus

jepulista jee!


Eiköhän täältä Pernajastakin saada jonkunlainen rytmiryhmä paikalle
Onhan noi melkeen naapurikunnassa noi kisat
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.03.2014, 07:38
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Nonni, päästään överilläki osallituun! Täältä ollaan tulossa, jos saadaa kortteja traileri miehille xD
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.05.2014, 15:44
nocvolk:n Avatar
nocvolk nocvolk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.10.08
Sijainti: Йоэнсуу, Западно
Viestit: 236
Perusasetus

Hiljasta osallistumis listan mukaan
__________________
-----------------------------------------------------------
Belarus,se ainoa oikea tankki
Хочешь мира ?- готовься к войне!
----------------------------------------------------------
Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry
----------------------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.05.2014, 16:06
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Perusasetus

Säännöistä tarkennusta kaivataan...


Prototype

"Auto voi olla rekisteröity, ja siinä tulee olla voimassa oleva liikennevakuutus ja katsastus tai
siirtokilvet vakuutuksella. Suljetuissa kilpailuissa täytyy olla voimassa oleva liikennevakuutus."

Mitä toi tarkoittaa, voiko tulla rekisteröimättömällä autolla, jossa ei ole siirtokilpiä. EI ole siis mitään kilpiä, mutta on kummiskin liikennevakuutus?
Eli onko tämä suljettu kilpailu?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TML-Trophy 2011 Mylppy Tapahtumat 122 30.07.2011 19:28
TML Trophy 2010 TML Tapahtumat 31 16.07.2010 10:09
TML-Trophy 2009 Mylppy Tapahtumat 233 24.08.2009 21:53
TML varjo Trophy Repro Tapahtumat 14 19.08.2009 22:27
TML- Trophy Arska-tehtaalta Tapahtumat 258 25.10.2008 14:32


Sivu luotu: 09:37 (GMT +2).