Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2014, 21:41
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Thumbs up

joo pitää kokeilla, kiitos vinkistä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.03.2014, 22:30
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=6583 tuostapa jtn, ja jos on hyvää vinkkiä mitä kierrejousia käyttää alustaan niin eikun viestiä vaan!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.03.2014, 22:36
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Laitetaas lähtökohta näkyville,,,olihan se suorakylkinen ja nätti

__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.03.2014, 22:38
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

ja aikasemmin oli vielä suorempi ;D kiitos edellisen omistajan.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.03.2014, 22:39
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

ja tuosta eri kulmasta =)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.03.2014, 22:42
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

vielä ois tallessa 59cm hiluksin lavaa jos jollain on tarvetta ;D

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.03.2014, 22:44
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

nyt näyttää jo ylitykset paremmalta. eli lava lyheni 59cm ja käsittääkseni lavan koko pitää olla 2,54neliöö ja tässähän se ylittyy nyt jo 0,004 neliöllä.

Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
hilux, kierrejousitettu, teampätkis


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty come up projekti jakenbj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 21.08.2013 21:35
Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* jonetzu Maasturiprojektit 61 22.07.2011 20:51
M / V Tojo Hiluxsus -> LJ JpP O/M/V Ajoneuvot 0 14.10.2006 17:41
O: Projekti LöpöLassi O/M/V Muut 1 31.10.2005 09:09
M:projekti O/M/V Muut 0 13.10.2004 06:40


Sivu luotu: 13:42 (GMT +2).