![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Itse joudun ostaman laatikon koffia kalliilla hinnalla paikallisesta s-marketista ja pihinä miehenä sitten en sitten raski juoda kuin 5 tölkkiä/viikonloppu,että riittäisivät pidemmäksi aikaa...
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
NMie saatan kyl ite elää siin menneisyyessä ku HJ:n alle haettiin Vianorista Koopeeltä 33"set mutiaiset alle, tehtiin SOA ja se oli sen jälkee kylän kovin monsterimaasturi :-) Viimeksi muokannut Calmari : 01.03.2014 16:04 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja remontit piti tehdä melko tarkkaan suunnitellusti eikä minkäänlaisiin virheisiin ollut varaa. Jakolaatikko aamuysiltä auki ja iltavuoroon töihin samalla autolla, harrastuksen ja varsinkin auton kanssa naimisissa 24/7, siinä ei parisuhteelta kummoista kannattanut odottaa. Mutta kiitoksia! |
|
|
||||
|
||||
|
Samsunki Xcover2:sesta lasi paskaksi.
Putos äsken kädestä portaille ja lasi aivan päreiksi. Ei kyl eroa mitenkään muista puhelimista iskunkestävyydellään...
|
||||
|
||||
|
Uus lasi reikään ja meno jatkuu!
|
||||
|
||||
|
Voiko sen vaihtaa itse? Vanha meni ihan umpisäröille.
|
||||
|
||||
|
Nyt v*tuttaa. Tänään selvis että hirvijahti loppu kokonaan paikallisesta seurasta...
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
|
|
||||
|
||||
|
Mua kanssa gauheesti vituttaa tuo rahamiesten rakentelu! Melkeen kaikki rakentelee tallissa! Siis sisätiloissa ja lämpimässä ja kuivassa! En mä ainakaan kauheesti sellaista arvosta, jos auto on sisällä rakennettu. Paljon hienompaa on, kun räntäsateessa on tehty. Voisikohan saada jonkun oman sarjan ulkona rakennetuille autoille? Mun mielestä se olisi tosi hyvä juttu. Mutta kyllä mäkin tänään vähän tunnen sitä tallifiilistä, kun talliin pääsin piirtelemään viivoja ihan uuteen rautaan ja tallissa! Oikeestaan on aika rahamiesfiilis, kun vielä pari kaljaakin otin! Eikä vie mun fiilistä, vaikka onkin töistä haalittu hukkapätkä tuokin...
|
|
|
|||
|
|||
|
Eipä sitä iskunkestäväksi ole mainostetukaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
"IP67-sertifiointi varmistaa, että se selviää hankalista tilanteista. Galaxy Xcover 2 kestää vettä, pölyä, hiekkaa, lunta ja kuraa. Se kestää upotuksen veteen metrin syvyyteen puoleksi tunniksi. Erittäin vahva ja naarmunkestävä lasi sekä lukittava takaosa ovat valmiita haasteisiin".
Ehkäpä n. 60cm pudotus portaille oli liian suuri haaste..se latauspistokkeen läppähän tuosta lähti kanssa pakkasilla kävelemään eli se siitä vedenkestävyydestäkin... Naarmuja lasiin ei ole tullut että siinä mielessä ok.
Tiäräksää tuanoi Viimeksi muokannut vartiainen : 02.03.2014 05:55 |
|
|
|||
|
|||
|
Viet takuuseen.. mulla jo kolmas puhelin takuussa kun lasi rikki.( ovat pistäneet uuden puhelimen mukisematta)
|
|
|
|||
|
|||
|
No mitähän helvettiä? Tää mun xcover2 on lennelly pitkin seiniä ja vauva nakkoo tätä lattialle yhtenään eikä oo lasi tosiaankaan uhkaillu säröillä
sunnuntai mallin näytöt osunu kohillee teillä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |