![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tänään pisti silmään Porvoon motarilla klo 8:15, Porvoon jälkeen Kotkan suuntaan 2-3 kuorkkimaasturia/ expedition vehkeitä, kenties MAN? (minä noita kuorma-autoja niin tunnista) Sekä sitten oli 3-4 suht uuden näköistä Land Cruiseria. Kuormureissa kunnon maastorenkaat, LCt melko vakion oloisia, mutta kaikilla oli kilpailunumerot kyljissä, ja kuorkeissa isot mm. RedBullin mainokset. Kilpiä en kerennyt katsomaan. Mikähän mahtaa olla tapahtuma mihin menossa, Venäjä? Edit. Itse itselleni vastaten, taitaa olla Arctic Trophy 7.3>, Tuon tyylisiä vehkeitä oli http://www.redbull.com/en/motorsport...tenders-trucks
Viimeksi muokannut Jp : 27.02.2014 18:04 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kännitopic 2014 | ssuvik | Chit-Chat | 960 | 01.01.2015 06:25 |
| LADOGA 31.5-8.6.2014 | HaKu | Tapahtumat | 168 | 10.12.2014 18:44 |
| 2014 | hj 60/61 | Chit-Chat | 17 | 01.01.2014 04:09 |
| Kelekkakausi 2013-2014 | Joske | Chit-Chat | 12 | 31.12.2013 15:06 |
| Ladoga 2014 | HaKu | Tapahtumat | 0 | 23.09.2013 15:07 |