Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2014, 11:45
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

Tänään pisti silmään Porvoon motarilla klo 8:15, Porvoon jälkeen Kotkan suuntaan 2-3 kuorkkimaasturia/ expedition vehkeitä, kenties MAN? (minä noita kuorma-autoja niin tunnista) Sekä sitten oli 3-4 suht uuden näköistä Land Cruiseria. Kuormureissa kunnon maastorenkaat, LCt melko vakion oloisia, mutta kaikilla oli kilpailunumerot kyljissä, ja kuorkeissa isot mm. RedBullin mainokset. Kilpiä en kerennyt katsomaan. Mikähän mahtaa olla tapahtuma mihin menossa, Venäjä?

Edit. Itse itselleni vastaten, taitaa olla Arctic Trophy 7.3>,

Tuon tyylisiä vehkeitä oli http://www.redbull.com/en/motorsport...tenders-trucks


Viimeksi muokannut Jp : 27.02.2014 18:04
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kännitopic 2014 ssuvik Chit-Chat 960 01.01.2015 06:25
LADOGA 31.5-8.6.2014 HaKu Tapahtumat 168 10.12.2014 18:44
2014 hj 60/61 Chit-Chat 17 01.01.2014 04:09
Kelekkakausi 2013-2014 Joske Chit-Chat 12 31.12.2013 15:06
Ladoga 2014 HaKu Tapahtumat 0 23.09.2013 15:07


Sivu luotu: 04:46 (GMT +2).