![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
i got new ballzz! ja uus painelaakeri kytkimeen. osat otin paikallisen wirman kautta. jonku aja pääst tulee viel loput roippeet taka jarruihin.maalari poika oli käyny sutimassa koppia pirtsakamman näköseks. kunnon led sisävaloilla rupeis leirissä näkemää mikä on missä. täl hetkel sisä valot on kirkkaammat ku ajo valot... nooh pitää releistää ajovalot ja 100w pölttimöt tai jtntaka vinssiä mallasin. vähä auki viel mite tulee. uuven luukun teen nyt tähä remppaan ku viimeeks jäi tekemättä. just sopivasti korottu noil 3" jousilla. voi kyl viel olla et taakse pitää laittaa lisä lehti pakkoihi josta vanhoist romuista ettei vaa perse alhaalla rupee kulkee ku reissu kamat nakkaa paksiin.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
||||
|
||||
|
9. päivä ajossa?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
viimestään 29. 5 . 2014
![]() no ei.. kyl ihan pia on ajossa jos en kävis tekee taka rungon / luukun muutosta ja maalaus hommia ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#4
|
||||
|
||||
Jeep!
Hyvältä vaan näyttää.
Otas late siitä sisäledivalaistuksesta kuva. Kyl mäkin joku päivä rupeen rakentaa. ![]() Tuliks muuten pokaalin lätkä jo vihdoin? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#5
|
||||
|
||||
|
jes! rullaava pökäle! ![]() enää kone paikallee ja ajoon ![]() no ei sentään ... ny ku se on rullaava ni pukkaan raadon pihalle. toivon ja uskon vakaasti ni sehän riittää nostamaan kopan pois pesu leikkien tieltä ja samal kasaan voimalinjan kokonaiseks ja muljautan paikallee. ei kiinnosta hittookaa käyä pelkkää konetta punnertaa paikallee ni samaha se on purkaa vähä lisää ![]() snadisti vituttaa ku ei pääse täl ajamaa kerhon tapahtumaa nyt tulevan vkl mut kuunnellaa sit vittuilua ku meen henkilö mallin kulkineella paikalle...
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mie laitoin jo viime syksyn sisälle noita paskoja puuilon 5 ledisiä työ luikkuja 2 kpl orkkis paikoille. etu jalkatiloihi pitää viel saaha valot TAI valot etu ovie pohjaa et valasee ku ovet auki. ja kierre kaapelin päähä ois tarkotus laittaa 1 mangneetti jalkane tehokas ledi mil vois valasta VELJEN jeeppi remppoja kisa leireissä.. tässähän ei mitää vikoja ole ja pokaalin lätkä tuli tänää perille. kiitoksia
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
laatokan kierto kilpuria ollaa vaihtelevasti pajotettu.. onneks ei mikään kiire oo vielä.. ja sehä täs on hyvä ku putjetti on mei tiimis unlimited eli kaik mikä talli lattialt löytyy käytetään uuvet 33" kumit siihe investoidaan muut roippeet saa löytyä omasta takaa ![]() isoon pirkkaan tuli jenkeist uuvet hilppeet jarruille mut haku jäi ens viikolle ni tein sit tälläsii tosi tärkeit juttui. eli simpukalle suoja peltiä.. ihaku se ny oikeest mihikkä ikinä kolahtas mut ompaha teknise näköne. vinssi hommia ajatelle laitoin parit lisä jäykiste latat. tiiä sit mitä oikeest jelppaavat mut tulipaha laitettua ![]() ja vanhan vinssi pedin laikkasin veks ja tein uuvelle alkua vähä hennommasta levystä. seppä itse veli antti turas huokoista saumaa migillä ni mie korventelin puikolla omaa ja välil mini pirkka kilpuria
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#8
|
||||
|
||||
|
vanhan taka palkin 60x100 otin pois ja laitoin vähä hennomman 60x60x4:sen tilalle. tuoho vinssin taakse ois tarkotus upottaa joku reilun kokonen KA- akku ni sais vähästä kontti tilaa vähä optimoitua. tankin täyttö torvi pitää rakennella samal uusiks ja ruveta pikkuhiljaa tekee takaluukun runkoa. arvelin et jostai huonekalu putkesta jos sen tekasis ja päälystää sit ohkasella pellillä tai joku muu kiva pinta verhous.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
| Luokat |
| jeep, valmet, wagoneer |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |