Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2014, 21:31
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkujussi1 Näytä viesti
Tähän tekis mieli sanoa jotain, mutta kaikki ei ehkä ymmärrä meikäläisen huumoria.

... anna tulla vaan rohkeesti !

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.02.2014, 21:43
pikkujussi1 pikkujussi1 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.01.12
Sijainti: suomi
Viestit: 46
Perusasetus

Jee Jee
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.03.2014, 23:26
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

takana alkaa olla tukivarsien puslat aika mennyttä, mitäs sinne nyt sitten kannattaa laitella ...


- pelkät puslat prässäten
- tukivarret puslineen
- jotain muuta hipoa, mitä ?


ja mistä ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.03.2014, 00:04
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
takana alkaa olla tukivarsien puslat aika mennyttä, mitäs sinne nyt sitten kannattaa laitella ...


- pelkät puslat prässäten
- tukivarret puslineen
- jotain muuta hipoa, mitä ?


ja mistä ?
Pistä samantien säädettävät tukivarret uretaanipuslilla, niin ei rupea puolen vuoden päästä harmittamaan, kun kuitenkin korotat sitä. Sanoit nyt mitä tahansa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.03.2014, 14:55
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Minkä ihmeen takia niin monet on tunkemassa uretaanipuslia maastoautoihin? Paskempaa puslaratkaisua saa hakemalla hakea, ne kun on aikalailla jäykät/ kovat verrattuna kumisiin, ja tukivarsissa tahtoo kulua loppuun aika nopeasti, ja kaikenlisäksi ei edes alusta jousta yhtä hyvin niiden kanssa.. Näin ainakin niiden PU- puslien kanssa mitä on tullut pelleiltyä. Ei enää ikinä sitä paskaa minun maastoautoihin, paitsi ehkä panhard- tangon päihin..

Etsit netistä fiksuun hintaan ALKUPERÄISET kumipuslat, ja ajat niillä tyytyväisenä seuraavat useamman vuoden. Toki sitten flex jointit on aina metsäkäyttöä silmällä pitäen paremmat, mutta ei taida oikein olla niitä tarjolla tuohon WJ:n kolmiotukeen? Muutenkin olisi hyvä, että ainakin toisessa päässä on aina kumipusla, kummasti parantaa matkustusmukavuutta kun ei kaikki tärinät ja värinät tule renkaista koriin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.03.2014, 16:38
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ei enää ikinä sitä paskaa minun maastoautoihin,
Sama kokemus HJ:n puslien kanssa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.03.2014, 20:55
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Heh !

Eilen kattelin että mitähän öljyä Jeepulan kuskin ovessa mahtaa olla, vaan en pitäny sitä mitenkään hämmästyttävänä () ja kas, tänään hoksasin että peilihän on pirstaleina...


https://app.younited.com/?shareObjec...1-7e7978c285f9

"öljy" ovessa lie himmennysautomatiikan liemiä


mikä lie ollut, kun tää on niitä "ihan itestään hajos" juttuja, auto parkissa pihassa eikä selitystä... itsemurhaa yrittäny tipu vaiko pakkasen halkasema kostunut kuvastin


edelleen, ihmeveheksiä !!!
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit jämtilaika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.11.2013 10:11
jeep wj simpukka? pikkujussi1 Tekniikka & Jutustelu 0 24.02.2013 18:52
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! Jeepp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 03.10.2012 20:34


Sivu luotu: 20:15 (GMT +2).