Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.02.2014, 09:41
DOTSI2:n Avatar
DOTSI2 DOTSI2 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.11
Sijainti: Koria
Viestit: 221
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL Näytä viesti
Ja keväällä tulossa hakkuu jyrkän&pitkän mäen rinteeseen joten siellä ajelut sen jälkeen vapaasti. Paras olisi että sammaleet saisi kuovitettua ja maata käännettyä ko. alueella mahdollisimman paljon luonnonvaraisen taimettumisen maksimoimiseksi.
Hakkuun jälkeen järjestetään "sammaleen kuovitus" -ajotapahtuma

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.02.2014, 19:20
Rapa:n Avatar
Rapa Rapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.12.11
Sijainti: Abessinia, suomi
Viestit: 138
Post

Tulen talkoilemaan. Klo. 10.00 abc ??
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.02.2014, 20:19
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

Paikalla.
Enpäs ehkä ookkaan onkin se nosturin irrotus prokkis.
__________________
KYM#4

Viimeksi muokannut simmerman : 23.02.2014 20:35
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.02.2014, 20:58
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

Kai se olisi remppa-urakan keskellä roskapönttö kaivettava peuhulle. K5:sellekin vilkuteltu tänään illalla valoja, kun käyttiksellä ajeli edellä valkealasta kuusaalle.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.02.2014, 19:36
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja simmerman Näytä viesti
Paikalla.
Enpäs ehkä ookkaan onkin se nosturin irrotus prokkis.
Vapaudun launtaina 15-16.00 ..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.02.2014, 18:44
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

Tulossa kuitenkin
__________________
KYM#4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.03.2014, 19:46
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Metsässä kävästy ja makkarat syöty




__________________
KYM#2
https://www.youtube.com/user/Offijarcca
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.03.2014, 19:55
Rapa:n Avatar
Rapa Rapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.12.11
Sijainti: Abessinia, suomi
Viestit: 138
Thumbs up

Ja tehtiin uutta reittiä 10 proton mittaa!!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 00:38 (GMT +2).