![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lavurit sai risukeulan gmt400 mukana vuonna 1988, mutta liekö astroissa eri sydeemit ?
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#3
|
||||
|
||||
Astron etupää.
Joo on risukeula niin kuin takavetosissakin vaan erilainen, etuakselikin on aika erikoinen rakenteeltaan kun sen purin. Ohjauksessa on vaan 10 kpl palloniveliä??
jouitus on kiertovarsilla hidettu kun takavetosessa on kierrejouset. Netistä löysin tollasen kuvan. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 20.02.2014 19:10 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Samanlainen tuo näyttäis olevan rakenteeltaan ku pick-upin etujousituskin.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tai sanotaan että rimpulampi versio, ainakin omassa hieman järeemmän oloinen..
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#6
|
||||
|
||||
Katsastuksessa käyty.
Kävimpä sitten Astrolla leimalla ja hylky tuli.
-Raidetangon pää väljä, korjattu. -Etu parkki pimeä, korjattu. -Runkonumeroa ei löytynyt kuin jonkun edellisen itsetekemänä eikä sitä oltu varmennettu? Löytyhän se sitten kun runkoa alustasta putsattiin pellille vaan kovasti heikko tuo on näkymään. Koitin maalata pinnan niin että näkyisi hyvin ja ja samalla suojaisi ruostumiselta. Autohan on jo useasti suomessa leimattu niin miksiköhän ei ensimmäisessä suomen katsastuksessa tuota uutta runkonumeroa ei ole varmennettu? Katsurin virhekkö? Nyt minulle annettiin ohjeeksi etsiä runkonumero ja jos sitä ei löydy niin viedä auto ja lomake maahantuojalle jotta voivat yksilöidä auton kirjaamalla sen varusteita lomakkeeseen ja todistavat ne. Tosin kun soitin Metroautoon ja kyselin että mistä sitä runkonumeroa kannattaisi etsiä ja mitä sitten jos ei löydy? Sanoivat että tuo sitten auto tänne niin he stanssaavat uuden runkonumeron ja todistavat sen 120 euron hintaan. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 06.03.2014 00:44 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kyllä näitä kohdalle sattuu, ite kyselin täältä palstalta kesällä runkonumeron sijaintia Fronterasta, edellinen omistaja oli Kemissä leimauttanut monta kertaa ongelmitta, Oulussa pomppas heti. Oli hyvin näkyvillä, mutta paksun massan alla...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty PURETAAN! Chervolet Astro -91! | ImacInnes | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 05.01.2014 20:39 |
| Myydään / Vaihdetaan Chervolet Fleetside 6.2, 4x4, Kevyt K-A | -JaniH- | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 09.09.2012 18:13 |
| Ostetaan Chervolet Astro | ImacInnes | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 25.02.2010 23:13 |
| chervolet silverado 5.7 4x4 suurin rengaskoko? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.10.2009 19:12 |
| M:chervolet pick up 4x4 6,2d vm.81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.09.2007 07:59 | |