Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.02.2014, 08:42
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

jotain taas tehty...


Kaapeleita irroitteltu pois uusinnan takia ja ihmetelty piujojen suhteettoman suurta määrää tuolla konepellin alla. paljon ilmeisesti joutais pois nyppiä, tosin varovasti sekin...
Pakoputkea muokattu josko tuo nyt pysyis pitemmälle mukana kuin ekan ojan jälkeen saisi etsiä maastosta, minne se tuuba oikein on kadonnut. Joona vastasi jälleen suunnitelusta, muotoilusta ja asennuksesta tuossa askareessa, lyhyt on kaunista, ja muhvilla toteutettu äänenvaimentamattomuus rosteri putkella on hänen idea.... ÄÄNTÄ pitää mahtua maastoon. Tosin änkkäri on siis helppo laittaa jos tarvis, ottaa vaan muhvin irti... tallissa sattuu ja tapahtuu nyt siis oikeasti jotain. Selvitellään sitten jatkoja myöhemmin...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.05.2014, 10:07
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

erään aikakauden loppu häämöttää


Eli todennäköisyys että tämä city-maasturin tekele vaihtaa lauantaina maisemaa niin merkitsee että pidetään nyt, ainkain joku aika taukoa ko lajista. seurailen tilannetta missä mennään ja jos joskus....---> tulevaisuudessa alkaa himottaa taas päästä rälläämään mutaan ja kallioolle niin varmasti täältä siihen apua taas saa. Kiitos kauppoja tehneiden henkilöiden kanssa hyvin menneistä bisniksistä ja sujuvista toimituksisa sekä kaikille niille joilta olen apuja ja vinkkejä saanut... Hulkohvi porukkaa pitää tulla moikkaamaan jos joskus ajelette "nurkilla" ja saa meille tulla makkaran ja ryynärin paistoon jatkossakin jos sateen sattuessa ei notski sytykkään ulkosalla... puut tulee talon puolesta... näkymisiin ja kuulumisiin...

Jos uus vanha hiluksin omistaja haluaa vielä tätä projekti osiota jatkaa... ole hyvä vaan... minä naputtelen tähän viimeiset kiitokset omasta puolestani... pitkiä märkiä, kivikkoisia polkuja vaan alan harrastajille:

Olkoon alla suota tai mutaa, kiviä ja kantoja, pyörän pitää pyöriä. Elämä jatkuu.
T: Jarno Toivanen
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.05.2014, 12:57
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.323
Perusasetus


timangi haettu kotia
__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.05.2014, 23:20
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

ai tästä sitä osaa lähtee tulemaan?
__________________
Hilux on luksus
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.05.2014, 23:32
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hilux85 Näytä viesti
ai tästä sitä osaa lähtee tulemaan?
jotai saatetaa poistaa uuden tieltä kilpien välii ja leimaa tää ei ikinä enää tule ja jotai hulluja, idioottimaisia ja kustannus tehokkaita ideoita mielessä toisin sanoen taivas on rajana...
kierrettä, automaattia, mut koneesta en tiedä. jos yhen astron vaikka hakis ja pilkkois... no mut nostellaa tätä ylöspäin ku aletaa osaa haalimaa tontille.
__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.05.2014, 23:39
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

pitää vielä tuossa soitella kun taas rahaa tulee niin laitetaan hyvä kiertämään
__________________
Hilux on luksus
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Toyota Hilux 4x4 2.4D -90 PROJEKTI O/M/V Ajoneuvot 5 13.02.2008 14:38
Jeep Cherokee jarruongelmia IKUINEN TAKUU !!!!!! sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 26 01.12.2006 12:13
Hilux evo projekti Mutamies Tekniikka & Jutustelu 3 06.05.2005 21:18
M:hilux projekti O/M/V Muut 0 04.12.2004 18:35
M hilux offi projekti O/M/V Muut 9 16.10.2004 20:15


Sivu luotu: 21:34 (GMT +2).