![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hyvähän se kait olisi ylöspäin ja 15 astetta kallellaan, itse kerkesin hitsata mutterin kyljelleen ennenkuin sain koko lambdan ja ohjeet.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
ja vielä muistutukseks, lambdan johtoja ei pitäis tinailla eikä kutistesukkailla ... kuulemma menee korvaushapet pieleen
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Onneksi tuo PLX on plug-and-pray tyyppinen ratkaisu niin ei tullut sitäKIN pilattua. ![]() Mitä happea siellä johtoa pitkin kulkee? |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Vertailuhappi kulkee johtoa pitkin johon sitten verrataan pakokaasussa olevaa happea.
-Osku |
|
#5
|
|||
|
|||
|
No, pitää vähän miettiä miten tuon kytkee.
Renix ecu ja tarvii 0-5v, mikä saadaan alkuperäiseltä lambdalta. Bosch lsu4.2+PLX ohjaimesta saa ulos 0-5v ta 0-1v, ja toi 0-1v ei toimi Renixissä. Joko jätän alkuperäisen lambdan toimimaan ecun kanssa (mikä muuten uusittu myös) ja jätän laajakaista lambdan vain mittarille. Tai otan PLX boxista eculle tuon 0-5v, jolloin alkuperäinen jää pois käytöstä. Alkuperäisessä lambdassa on kolme piuhaa. Maa, lämmitysvastus ja eculle menevä. Ei siinä mitään putkia hapelle ole ![]() Tässä laajakaista lambdassa onkin sit enemmän piuhoja, mutta niihin en meinannut puuttua. Menevät siistissä nipussa PLX boxiin. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jätä vaan alkuperäinen pois kun PLX:ssä on sitä varten se ulostulo ECUa varten.
Tai niin minä tekisin, ja teinkin omaani. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Jep, eli jompi kumpi näytölle menevästä piuhasta on 0-5v output ? Tää jus on selvittämättä.
Se harmaa piuha, mistä on ohjeetkin on se 0-1v narrowband, se ei käy. Tossa Renixissä tosiaan hieman harvinainen lamda, kun on 0-5v. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
...tuossa lambaada hommassa on oikeesti jotai mystistä, on saatu todistettavasti autoja toimimaan kuorimalla signaali piuhasta pätkä eristettä poies kun oli kutiste jatkoilla liitokset tehty ....ei mahu kaaliin et mikä fucking invisible sondi sitä ilmaa nuuhkii??
__________________
WUOKSI OFFROAD |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
invisiblepä hyvinkin, hakuseen lambda reference air nimellä ... tuolta aika hyvää dataa ja kuviakin: http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ok. Hyvää dataa.
Alkuperäinen Renixin lambda on Titania tyyppiä, mikä ei tarvii referenssi-ilmaa. Eli ei hätää piuhojen suhteen. Tää uus laajakaista tarviikin joo ton referenssin. Ja ilma kulkee eristetyssä piuhassa liittimen läpi. Ei sitten myöskään mitään suojaöljyjä liittimeen. Clean, dry and airtight. http://www.omnitekcorp.com/images/LSU42data.pdf |
![]() |
| Luokat |
| cherokee, expedition, jeep, venäjä, xj |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| XJ murrosremppa | Dethlock | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 08.05.2012 09:49 |
| Ostettu XJ:n takavalo | Pekka.j | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.06.2011 18:30 |
| Ostetaan xj korotus | jeepchero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.10.2009 21:40 |
| Ostetaan xj:n paisuntasäiliö | kaistapää | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.10.2009 08:07 |
| o: xj:n vetokoukku | timppa253 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.03.2007 09:26 |