![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
tuli vielä mieleen, että jostain sen täytyy kondessivesi pudottaa auton alle, joten ne poistoputket ois hyvä kattella kans avoimiks eli, ettei lämppärikotelossa hölski
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ite vehkeilin tuon huurun kanssa vuoden päivät ja viimein purin lämppärin kennon esille, niin reikähän siellä kennossa oli. Oiretta ei tietenkään kessällä ollu, kun ilmankierto viileällä ohittaa tuon kennon. Ja sehän siinä oli pirullista, että vuoti just sen verran että ikkunat veti huuruun, eikä haissu neste nenään. Loppupelissä ei paha homma tuo kojelaudan purkaminen. Hyvät ohjeet juutuupissa.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Nii ja uusi kenno tuli us-partsilta hyllystä 99€ ja tk.5€.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kai tommoseen 2001 malliin saa viel palkki helmat vääntää ? pientä klommoa valmiiks ja jotai uretaania sisäl ni tekis kerral kuntoo ?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tekis myös mieli omaan pari vuotta vanhempaan laittaa vähä kovempaa helmoihin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 4.0l I6 -99 MMC |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Mulla on ens viikko lomaa ja loppuviikosta toivottavasti jousia alle Miltä sulla näyttää?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
sattu simmuun tuollaset:
WJ purkuosia http://www.nettivaraosa.com/purkuautot/1740512 http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1246504
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 18.02.2014 20:34 |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Tarkotus ol tuua vähä ulospäi et suojais ees ovien alareunat ni kyl näkee sokee reettakii :-)
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Toi peräkoukun hankinta etenee pikkuhiljaa.
Kyselin eräästä yrityksestä täältä Suomesta ja rupesivat tarjoon koukun mukaan: "Hinnat sis. yleismallisen johtosarjan can-väyläohjaimella" Ei kai noin vanhassa kärryssä (vm. 2000) vielä can väylää ole??? ![]() EDIT: Vai tarkoittaakohan tuo sellasta "rele -boxia" jolle syötetään akulta oma virransyöttö ja se vain ottaa signaalin auton omilta lampuilta, joilloin mitkaan mahdolliset lampun vikavalot ei syty mittaristoon, eikä vilkun taajuus muutu... Olishan sellasessa boxissa viä hyvänä puolena, et jos kärryssä jokin menee oikkariin, niin auton omien valojen sulake ei pala...
__________________
-MMC- Viimeksi muokannut Tapsala : 19.02.2014 16:08 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Unimoggeja ja jutustelua aiheesta | pee | Tekniikka & Jutustelu | 694 | 26.07.2025 22:25 |
| Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit | jämtilaika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 13.11.2013 10:11 |
| jeep wj simpukka? | pikkujussi1 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.02.2013 18:52 |
| Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! | Jeepp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.10.2012 20:34 |