![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Resetointia??Tuotahan kokeillaan. Riittääkös jotta piuha on irti vaikka yön vai tarviiko autoa käyttää piuha irtonaisena? Ei tollaseen mitään isoja kumeja korottamatta mahdu, kun nyt on 235 kumit ja nekin hankaa lokauojan etureunaan sopivassa käännöksessä ja samalla joustaessa. t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kyllähän tuollainen reissureki korotettu pitää olla... tyhmät korottaa kattoa ja viisaat alustaa
|
|
#3
|
||||
|
||||
Liittimet.
Tais löytyä liittimet. Pääsylinterin alla on iso kuutio johon tulee jarruputket ja sen kyljessä on kiinni kaksi johtonippua liittimin. Niin on ahdasta että ei niitä näe eikä kädet meinaa sopia, trvii huomena kattoa ensin peilin kanssa mistä pitää painaa jotta liittimet saa irti?
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Missä kuvat?
__________________
HJ61 MMC |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Yhden takaveto astron tossa entrailin hetki sitten ja siinä oli kans tollasta tärräämistä kiihdyttäessä, takakardaaniristikot kannattaa katsoa, ja onko takaristikko tiukka perän yokeen. takajousia kantsii kanssa hiukan silmäillä akselin kohdilta, näissä kun on jotkin lasikuitulehdet niin erittäin usein ovat jo tiensä päässä.. ohjauksen väljää kannattaa etsiä apusimpukoista/ ohjausakselin ristinivelistä.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
joliseeko se peräpäästä? jos jolisee ni kirraa pinionin mutteri(vaimikäsenyoli) kardaanin "alta löytyy".. aiheuttaa löystyessään myös tärinää ja nuissa on takaristikko melko herkkä hajoomaan, tosin ei se mitään kyl maksakaan ja helppo vaihtaa (vartin max homma).
ECU:n saat nollattua kun otat autosta akun navat irti n minuutiksi, ressuttaa ecun ja samalla hävittää vikakoodit veks kun ne on tunnistettu ja viat korjattu. hyppyjoholla saat check engine valoa vilkuttamaan ja googlella löytyy koodit netistä, sekä ohjeet "oikosulkemiseen" ![]() jos se auto on lukkoperällä, niin siellä kojelaudassa on myös se "hei nyt mennään" valo joka vilkkuu kun ajelet holtittomasti ja lukko pelaa, omasta anturi poistettu ja johdot katkottu, eli kojelautaan joutuu tussilla peittämään sen valon koska se palaa sillon jatkuvasti. samoten astrossa ei vanhemmissa ole ABS:ia, paitti joissain yksilöissä taka-akselilla, eli kantsii kahtoo että siellä on johdot paikallaan, tän vian korjuuseen pätee hyvin myös tuo sladivalon korjaus taktiikka siinon nimittäin niin valtavan etupainoset jarrut jo luonnostaan, ettei se taka-aksula mene kyllä lukkoon talvella tai oot jo ojassa sen auton kanssa, kesällä ei sitäkään vähää, oma nimittäin kun kaksin jaloin survasee jarrut lukkoon, lukittee kyllä molemmat päät, mutta eroa on metritolkulla ja dynossa kuitenkin arvot olivat loistavat kun sen joulukuussa leimasin Luojan kiitos omassa EI OLE absia rikkoontumassa ![]() niin ja se ohjaus on täysin tunnoton ja alkuun tuntuu vetkulalta, se on ihan normaalia, huomaat astron "parhaan" puolen kun ajat ekan kerran polanteiselle ja uraiselle liukkaalle tielle, raideleveys yhistettynä "tunnokkaaseen" ohjauksen tyrmistyttää VARMASTI sellasen joka ei ole noilla GM:n van&truck divisioonan tuotteilla paljoa ajellut mutta kuten make tuossa sanokin, tarkasta ohjauksen osien välykset..muutenhan se on helvetin luotettava ja lämmin (talvi)auto, hissukka maantiellä ja kohtuullinen kulutukseltaan (raskaassa seka-ajossa 13,2l/100km), hyvillä renkailla jopa parempi talvikulkine mitä euroja/japseja oon ajellu uudempiakin ![]() haynesin kirja maksaa ebayssa muuten ~25€ ja suurin osa sen tiedoista pitää hyvinkin paikkansa.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#7
|
||||
|
||||
Astro.
Nyt kuvia lisätty ensimmäiseen viestiin.
Näin vähän arveltiin että tuo ohjaus voi olla ominaisuus eikä vika kun kaikki nivelet tuntuu tiukoilta. Akun on ollut irti kytkettynä eikä se ainakaan poista tuota "antilock" valoa palamasta. Takakardaanista tai takaperästä se jurina mielestäni kuuluu, varsinkin kun etukardaani on täysin uusi ja etuperän väljyydet poistui kun purin sen ja säädin sopivaksi. Tarvii ottaa kardaani pöydälle ja samalla kurkata takaperään löytyykö sieltä väljää ja ABS hilppeitä? Ei taida olla lukkoperää kun ei kojelaudassa anakaan ole mitää valoa. Vetokoukun sähkötkin tarvii vielä asentaa niin saa vetää jarrulista kärryä 2000kiloon asti. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty PURETAAN! Chervolet Astro -91! | ImacInnes | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 05.01.2014 20:39 |
| Myydään / Vaihdetaan Chervolet Fleetside 6.2, 4x4, Kevyt K-A | -JaniH- | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 09.09.2012 18:13 |
| Ostetaan Chervolet Astro | ImacInnes | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 25.02.2010 23:13 |
| chervolet silverado 5.7 4x4 suurin rengaskoko? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.10.2009 19:12 |
| M:chervolet pick up 4x4 6,2d vm.81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.09.2007 07:59 | |