![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
tässä kun tota päivityslistaa vilkasin niin yllättävän hyvin edennyt jo! soa akselit on kohta valmiit, renkaat ostettu, safariteline tulee valmiiksi ny viikonlopun aikana, kaarilevikkeet odottaa tallissa asennusta. sähkövinssi pitäisi jostain löytää keulille kun mekaanisessa on vähän turhan iso sovittaminen siististi tuonne kun tuli aika lyhyt etuylitys nyt tuon vinssipuskurin kanssa. ja onhan sitä kyl sit taas listaan tullu lisääkin kaikkea ![]() -moottorisaha teline pitäisi taakse tehdä -takapuskuri tehdä uusiksi -pohjapanssaria - porttaali akselit jossain kohtaa ja lista taatusti jatkuu kun kehitys ideoita mieleen tulee
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hienoa rakentelua, multa ääni mekaanisen vinssin upottamiselle. Kerran se sinne vaan tarvii laittaa..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
itekkin kyl hieman mekaanisen kannalla. täytyy tossa illalla ihmetellä et miten sen saisi käytännöllisesti ja siististi tuonne keulalle.
tilaa ei mitään hirveitä ole nyt sai kuvaa tohonkin prkl. ei onnistunu cromel mut firefoxil pelitti :O eile illal sain ledituikut tohon etunurkkiin asennettua. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
jos vaan saat mahtuu niin ilman muuta mekaaninen vintturi
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#5
|
||||
|
||||
|
pari pientä klommoakin saatu jo aikaseksi
hieman on hojon ulkoilme jo muuttunu siitä mitä se oli kun se pihalle tuli
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
eikö nuo klommot vaan kaunista
?
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#7
|
||||
|
||||
|
näinhän se taitaa olla.
eiköhän ne viel tos kevään aikana suoristella ja vähä koritöit muutenki ennen uutta maalia
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään toyota hj60 | mikko.o.s | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 30.10.2012 16:11 |
| Myyty Toyota HJ60 | Tempsi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.04.2010 22:34 |
| Myyty Toyota hj60 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 31.08.2009 06:37 |
| M: Toyota HJ60 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 26.06.2006 19:01 | |
| M: Toyota HJ60 | kingkuppi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 15.05.2006 09:38 |