![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
vielä voisi kokeilla ulkopuolista virran syöttöä siihen venttiilille,,koittaisi naksutella sitä jos se on jäänyt kiinni asentoon, voihan se pumppukin olla risa,,,sitä ei vissiin saa kunnolla purettua, aikoinaan varaosana tuli se koko pääty siihen lämmittimeen, voin lähettää jonkinlaisen kuvan siitä venttiilin johdotuksesta jos on tarvis
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kuva ois kiva tai piuhojen väri.
Vahva epäily, et siniset? Toi on ser. >300000, mut värit miust täsmää vaik on eri töspelit.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
6nap liittimen numero 6 sininen , kaaviossa näkyy olevan venttiilillä vielä oma liitinkin jos siitä nakuttelet niin täytyy tietty maadoittaa se ruskea johto
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tuos on kaks ohutta sinistä piuhaa, mitkä menee bensapäätyyn ja niihin kun antaa suoraan sähköpulssin niin ei kuulu mitn...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
siinähän se vika varmaan on, mun kaaviossa maajohto on ruskea,
tuossa korjaus manuskassa herättelevät sitä venttiiliä max20V jännitteellä max 1 sek, mittasitko että siellä sinisten johtojen päässä on jotain,? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
On siel joku kotona, ohmeja en muista.
Purin laitteen irti autosta, tuleepahan putsattua samalla nokiosasto. Kiitän avusta! Edit: irtoaako toi tankkipääty ihan vain ne kolme ruuvia irroittamalla?
__________________
RUMARACING Esla T4 Viimeksi muokannut Reetu : 09.02.2014 18:58 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
sun pitää ensin purkaa se höyrystin pois,,,sitte ne 3 ruuvia, ei irtoa muuten, jos annat jonkin s-postisoitteen voin lähettää tuon korjaamokirjan
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Eberi & Webasto osia. | Zamppa | O/M/V Muut | 33 | 10.03.2012 11:39 |
| "M"eberi webasto ardic | sähköarska | O/M/V Muut | 39 | 24.02.2011 17:11 |
| Eberi/Webasto puhelinohjaus? | Numppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2008 21:49 |
| O: Webasto tai Eberi | Td5 | O/M/V Muut | 2 | 01.12.2005 21:15 |
| O: webasto/eberi bensapumppu | O/M/V Muut | 4 | 10.10.2005 11:08 | |