![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Musta tuntuu että en taida tarvita tuollaista aparaattia ![]() Ilmeisesti toi meinaa ihan vaan kiekkamittaria ? Kö? Tarvis toi tyhjäkäynti säätää kun tyhjäkäynti tällähetkellä 1500rpm
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joissaki yleismittareissaki on tuollanen ominaisuus. Varmaan sieltä päin suomea löytyy joku jolla on skooppi tai vastaava lainata |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eipä riittänyt ton tyhjäkäyntiruuvin säätö tohon tyhjäkäynnin laskuun 800rpm paikkeille. Se ruuvi väännetty täysin kiinni ja isc venttiili tukittu ja käy edelleen 1000rpm ---> iac venttiilissä jotain hässäkkää! pienen googlailun jälkeen löyty tollanen linkki, pitää sitä kokeilla mitä vaikutusta.
Tässä se jos siitä olis muillekkin joissakin tilanteissa apua http://bbs.zuwharrie.com/content/top...tml#msg1045382 Edit : eli tosiaan tolla säädöllä säädetään ainoastaan kylmänä käynti rikastus kohdalleen.mulla tippui 3000rpm ---> 2000rpm käynti kylmänä. Kun lämpiää niin tyhjäkäynti edelleen 1000rpm
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 09.02.2014 12:30 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Muistaako joku suzuki tietäjä onko suzuki sj 410 tehty kahdella eri taka veto akseli mitalla ?? Lukon asennuksessa vähä ongelmia?!
__________________
sj-410 ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Katoitko sä jo se ruuvin,Mikä päästää ilmaa kaasuläpän ohi?Jonkun kumitulpan alla lähellä kaasuvipua... "SJ 413 kaasarista ruiskuksi"<--tuolla vikalla sivulla olikin oikein kuvien kera! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edit : TPS säädetty uudelleen, oli hiukan poskellaan..saa näkee nyt tippuuko kulutus..samalla tyhjäkäynti saatu oikeaksi. Mitäs eroo muuten on g16a (8venanen) moottorissa verrattuna tohon g13 moottoriin ? Onko litrat muutettu kampuralla ja kangilla vai poraus eri ? Päällisinpuolin näyttää täysin samalta.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 11.02.2014 20:16 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko 1,3 oljypaine pitää olla tyhjäkäynnillä lämpimällä koneella??1bar?
autodatasta löytyikin. samurai 1,3 vm.85-93 --> 3,0-4,2bar 3000rpm swift g13a vm.85-89-->4,1-4,9bar 3000rpm swift g13b vm.89-04-->3,0-4,2bar 3000rpm Viimeksi muokannut Pajares : 23.02.2014 12:04 |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |