![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mun mielestä toi sama turbo vaan kiinni jos ei niin paljon klappia että ottaa siivet koteloihin kiinni, kait niistä miltei jokainen on halki samasta kohtaa. Moni vannoo orggispahvin nimeen mutta miä luultavasti nuukuuksissani käyttäisin kannen pajalla että on varmasti suora ja laittaisin huokeamman pahvin. Krisse osaa kertoa hinnoista kun tajuaa tän. Ootko varma että se vuotaa kannesta eikä venttiilikopasta? Näissähän kait kuuluu aina vuotaa venttiilikopat.. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() niin se mieki oon kuullu et orkkis on aina orkkis.. mietin tuota cometic:in pahvia.. no näyttäis kyllä et tulis kannen välistä mutta tässähän läjässä on erikoisuus.. nimittäin kun kylmänä alat käynnistään niin jos ei heti pamaha käyntiin niin öljykorkki pomppii pakosarjan päällä.. ja jos ei muista käyä sitä laittaan paikoillen niin siellähän ölppä tullee haisteleen peltiä ja raikasta ilmaa.. pitää tuossa viikonloppuna kattoa tarkemmin kun vappaat alkaa töistä niin tutkia ja miettiä. niin ja meinasin kyl että käyttää kannen koneistamolla itellä tällä hetkellä käyttis 190D 2.0D mersu niin siinä kannen välistä pukkaa öljyt pihalle jos vain joutuu vähänkään rasituksen alaiseksi ![]() ![]()
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille! Toyota landcruiser LJ70 -92 EX. Range Rover Classic -88 3,5 EFI |
#3
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=pahtis;1100861]niin no onhan se mulla kuiten vuoden verran kyllä pyöriny tuolla niin kait se toimii vielä etiä päinkin
![]() niin se mieki oon kuullu et orkkis on aina orkkis.. mietin tuota cometic:in pahvia.. no näyttäis kyllä et tulis kannen välistä mutta tässähän läjässä on erikoisuus.. nimittäin kun kylmänä alat käynnistään niin jos ei heti pamaha käyntiin niin öljykorkki pomppii pakosarjan päällä.. ja jos ei muista käyä sitä laittaan paikoillen niin siellähän ölppä tullee haisteleen peltiä ja raikasta ilmaa.. Hmm itsellä taas se korkki menee niin julmetusti kiinni vaikka suht hellävaraisesti yhdellä kädellä kiinni laittaa niin välil ei saa kaksin käsinkään korkkia irti vaan pihdeillä joutuu avaamaan ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tuohon turbokeskusteluun, onko ljsee suoraan käypiä turboja muutakun tuo orkkis ct20?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
meniskö toi hj:jiin ct-26 mutta turbo asentaja sanoi että sillä saa vain aikaan nopeemmin koneen hajoamisen.... jotenkin näin se meni
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli uuskoppasessa läjässä ct26 eikä se tuntunut konetta hajottavan.
__________________
Tiäräksää tuanoi |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitä se ehotti mulle että se ois sorvannu turbosta imupuolta että se saa mahtumaan sinne ct-26 imupuolen siivet että kone saa paremmin happee mut se oli jo liian kallis homma mun budjetilla |
#8
|
|||
|
|||
![]()
moro. en viitiny avaa topikkia tän kysymyksen takia
onko lj:ssä tiheämmät välitykset akseleissa kun rj:ssä ja sopii vissiin ristiin heittää rj:stä lj:hin |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Lj:ssä välitys on 4.88 -Rj:ssä 4.56 eli on tiheemmät ja sopii keskenään.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Takaperässä ei käy välitykset keskenään rj:ssä ja lj:ssä, peräkuori on erilainen. Mut ongelmaahan ei ole jos vaihtaa koko perämurikan.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs eroa noissa banjoissa on?
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |