![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Mouho Motorsport |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kyllä mä tosta JUHOKen tekstistä selvän sain. Jos vähänkään osaa kieltä niin kyllä sitä sakutkin hoksaa mitä tarkotetaan jos nyt ei ihan kirjaimelleen oikein mene. Tossa netistä löydettyä suomi enklantia.
![]() http://www.feissarimokat.com/2014/01...enkkuu-osa-14/ |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Seuraavan kerran kun tilaan jotain jostain netti lafkasta ni kyselen sitä varasto saldoa. FunStuffStoresta tilasin NHL pelipaidan kun kerran oli varastossa. Juu niin oli jenkkilän reebokin varastossa, ei suomen.
__________________
PäHäMa
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tilasin tuosta firmasta loppuvuonna jotain osia ilman ongelmia. Tota chattiakin tuli käytettyä ja nopeesti sai vastauksia.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tilasin tuolta nissan patrolliin k&n pestävän ilman suodattimen pienellä riskillä että kerkeääkö ennen safaria tulla ja hyvin kerkes.viimeviikon maanataina aamulla tilaus ja samantien visalla maksu,tänään tuli ups toimittama paketti käteen.kumminkin suodatin ei oo mikään ihan perus filtteri mitä on joka kaupan hyllyllä.
hinta jokunverran alta 100e kun paikallisilta kauppiailta noin 14vrk toimitus ajalla hinta 180e. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Täyttä kusetusta koko firma. Tilasin kolme iskunvaimenninta, joiissa luvattiin lähetys 3-5 päivässä ja masoin tilauksen samantien. Viikon päästä tuli sähköposti, etteivät myy paritonta määrää, vaan on maksettava yksi iskari lisää. Maksoin vaaditun samman ja taas meni lähes viikko ja tuli sähköposti, että olisi maksettava lisää rahtikuluja, koska joutuvat tilaamaan osan. Vastasin viestiin, etten aio maksaa ja pyysin palauttamaan rahat. Eivät viitsi edes vastata. Soitin äsken heidän asiakaspalveluun ja kerroin mitä mieltä olen kyseisestä firmasta, anteeksi vaan tytölle joka joutui vastaanottamaan puhelun.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
n.10kertaa tullut ilman mitään ongelmia osat ovelle?
Tilaa vaan semmosia mitkä on vihreällä varastossa... |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Ei auta vaikka on vihreällä. Jotkut osat taitaa olla ihan taktisesti silleen että luvataan että on mutta ei kuitenkaan ole. Selväähän se ettei kaikkee kannata pitää varastossa. Tympeetä kun laskee sen varaan että tulee lupauksen mukaan ja sitten ei tulekaan.
Nimim. Kahdesti perunut mutta onneksi saanut rahat takas |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Yleensä iskarit vaihdetaan pareittain. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
2. Verkkokaupassa olevan virheen maksattaminen asiakkaalla olisi vielä mennyt läpi ja maksoinkin yhden iskarin lisää, juuri niin kuten laskuttivat. Pellet olisivat tässä vaiheessa voineet myöntää, ettei heillä ole tuotteita. 3. Mikäli et yrittäjänä osaa hinnoitella tuotteita oikein verkkokauppaasi niin yritystoiminta tuskin kestää kovin pitkään. Myyt tuotteen jota sinulla ei ole ja valmistaja nostaa hintaa, jolloin joudut maksamaan siitä enemmän kuin ulosmyyntihintasi. Voiko tämän kulun veloittaa asiakkaalta ylimääräisenä rahtikuluna, josta ei kaupantekohetkellä ole ollut mitään puhetta? 4. Kyseei ole suurista euromääristä. Kyse on periaatteesta ja tavasta, jolla tämä firma lypsää asiakasta sen jälkeen kun on antanut valheellista tietoa nettikaupassaan. 5. Miten osien tilausmäärä liittyy siihen olenko vaihtamassa iskareita pareittain? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4x4 -lehden myyntipaikat | myllis | Chit-Chat | 32 | 17.12.2010 20:05 |
| Olkaa varovaisia liikenteessä. (linkki) | Chit-Chat | 1 | 03.11.2006 03:26 | |
| 4x4 Lehden sivujen "kasvojen kohotus" | iippo | Linkit | 3 | 27.07.2005 07:18 |
| Haussa 4x4 lehden 1/03 -numero... | Jimsgarage | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.08.2004 09:56 |
| millainen on 4x4 lehden ultimate adventure auto? | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 03.07.2004 22:44 | |