![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Eilen tuli sitten vähän saunottua naapurikunnan puolella. Päänkin meinasi saada kipiäksi, mutta lähdettiin sitten käymään raittiissa ilmassa, suksilla kettujen perään siis. Vitaran kone kuullosti vähän oudolta, päätimpä sitten antaa vähän runtua niin josko ne kolisevat hydraulinostimet vaikenesivat. Kolina vaikeni paukkeen saattelemana, latauksen merkkivalo syttyi ja höyryt nousi pellin alta. Pelti ylös ja tutkimaan vahinkoja. WTF eli suomeksi MV (Mitä Vittua)!?!?!?! (muukin kuin kuvan laatu) Mikä stana katkasee vesipumpun/viskokytkimen akselin?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jussi ei ummarra, auttakee?????? No kotimatka metästä päästiinkin sitten johtotähde vedossa. Johtotähtihän on kuuluisa siitä, että kaksi alaspäin osoittavaa sakaraa näyttää mistä vikaa kannattaa etsiä (joka puolelta) ja ylöspäin osoittava sakara näyttää mistä apua kannattaa pyytää. Pitäsiköhän tsutsukiinkin laitta tuommoinen merkki keulalle? Nyt on sitten vitara tallissa odottamassa elvytysä. Jakopään koppakait tuosta pitää purkaa, uusi syyläri pitää jostakin hommata, samaten kun flekti, kampuran hihnapyörä ja viskon hihnapyörä. Saivat kaikki vähän kipiää kun akseli antoi periksi. Toinen vaihtoehto ois tietenki jättää olemaan nuin ja asentaa sähköflekti tilalle. Kannattaako? Toisaalta ois vtun mielenkiintoista tietää mikä akselin katkaisi, löytyisikö jakopään puolelta vikaa..? Ei varmasti kun ite on koonnu, mutta silti, saatanan saatana ja vittu että vituttaa. Mukavaahan remontointi on mutta oispa mukava jos vehkeet pysy ajokunnossa edes vähän aikaa remonttien jälkeen. Nii saatana! ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tätä lukiessa ei voi välttyä ajatukselta että taisi olla hyvä valinta päätyä itse tuohon 2L neloskoneeseen (J20A)
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei sais pelotella,Mutta oisko jakopäänketjut/kone mennyt jumiin ja sitä kautta toi painava viskokytkin ei olis tykännyt äkki pysähdyksestä...
Toivotaan nyt kuitenkin että just rempatun koneen kohdalla ei olisi näin! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Siinä mielessä tämä huonoin vaihtoehto on (kait) suljettu pois, että ajamalla talliin loput 20 metriä. Käyntiinlähtökin oli ihan normaali. Eikä minkäälaisia viitteitä löysistä rupellin pulteista tms..?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ehyeltä näytti jakopää, ihan vaan irtipoikki katkennut akseli, liekkö liian haurasta materiaalia vai mitä kun ei kestä. Taas saa jonku saturaisen puskia tuohon romuläjään, kun ebaysta varaosia kattelin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
Kyssäriä Vitarasta | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.05.2009 09:54 |
Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |
vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 |