![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onko laadukkaalle ledivalolle muuta tunnistamiskeinoa kuin hinta? Juuri noinhan se menee vielä, että hyvä maksaa....mutta ei tarvi enää kauaa odottaa kun joku "keksii" bisneksen ja myy sitä halvinta pa*kaa huippu hinnalla ja loistavilla kehuilla, ja tehdään kuluttajasta väärinkäyttäjäsyyllinen jos ei kestä ![]()
Viimeksi muokannut piippu : 01.02.2014 16:30 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noita halpoja kiinan p*skoja laittaa vaikka 6 raitaa kattoon, alle 50e. Ja varmasti joku rimpsu pelaa vielä kotiin tullessa.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Reklamaatioita ja käydä itse vaihtamassa paskoja ledejä uusiin. Niin silloin on pakko panostaa laatuun.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuntuu vain olevan niitä "luotettavia" huipputavaraa kauppaavia jo kohtuu reilusti maailmalla ja luvataan vaikka mitä takuita yms. Mutta ei löydy enää vuodenpäästä koko putiikkia mihin antaa palautetta, vaan "vaihtanut" vähän nimeä ja sitärataa.... ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
miten iso tankki saa olla ettei tarvii vaarallisten aineiden lupia olla?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oikein asiallinen prokkis äijil menossa, pisti tosin silmään (ei kovaa) tuo perälaudan pituus.. meinaan vaan et olisko ideaa hiukan lyhentää (joku 5cm.) ja tehdä tuonne kontin kattoon pieni lippa joka tulis ton laudan päälle silloin ku lauta on kiinni... Meinaan vaan ettei tuu kaikki vesi katolta konttiin sisälle... Voi toki olla et kuva vääristää hiukan todellisuutta...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Saahan sitä olla kaikkiaan 1500 litraa autossa, mutta yhessä tankissa ei enempää kuin 1000 l.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tänään riehuttiin taas oikein kunnolla.
Aamulla heti ensimmäiseksi irrotettiin koppi rungolta ja Rube hiekkapuhalsi kaikki pohjaan tehdyt muutokset ja takapään oven pielet. Sitten tietenkin perälautanosturi ja kaikki runkoon tehdyt muutokset saivat myöskin hiekkaa osakseen. Koppi valmistui puhalluspaikalta ensin, joten se siirrettiin välittömästi takaisin halliin pukkien päälle, ja Pylvis veti epoksit kopin pohjaan. Hetkenkuluttua myös runko tuli puhallettua joten se otettiin pesuhalliin, pukeille ja pyörät pois. Myös tänne myrkytettiin reilusti epoksia. Maalari maalaa... ja niin pois päin Ja kun pohjaväri oli sopivasti jässähtänyt, päälle vedettiin uretaani pintaväri. Perälauta jäi odottamaan vielä huomista koska pintaan vedetään karhennusmassa ennen pintamaalia. Huomenna olisi myös tarkoitus maalata vanteet ja tietenkin tarkastella ettei minnekään ole jäänyt "laiskan paikkoja" Nyt alkaa olemaan äijästä veto pois, unta kuulaan että jaksaa taas huomenna aamulla mennä verstaalle. Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 19.02.2014 23:05 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Eikö se oo takalaitanostin, eikä perälautanostin? Vähä sama ku ero ku vetokoukulla ja peräkoukulla.
![]() Hienoo työtä, jätkät tekee eikä meinaa, ja viimeisen päälle. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En nyt muista merkkejä mitä ollaan asennettu töissä, mutta yli 5v ovat jo kestäneet esim keittiökaappien alla. Tutun Hiacessa ollut myös yli 3v. Ei ole ainakaan asiakkaat reklamoineet että olisi huonoa kamaa. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Noh, mkkäs tän tilanne on? Vai täytyykö mun tulla häirittee taas joku kerta ;-)
__________________
Elämä on kovaa... Mut ilman kovaa ei oo elämää! ![]() Arctic Rhino ***Noormarkun Off Road Team*** |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olin tosiaankin viime viikon lomalla mutta tämä viikko on lekotettu taas voimakkaasti laitteita. Tässä hiukan maistiaisia puuhista. Koppiin on rakenneltu väliseinää varten tukeva runko 60mm RHS putkesta jossa 4mm seinämä. Ja koska tähän haluttiin kunnollinen hitsaus ja sähkötyökalujen käyttö mahdollisuus, päätettiin asentaa hiukan isompi agregaatti. Nurkista löytyi tarkoitukseen sopiva 12KVA:n GenSet jossa kylkiäisenä 400A:n puikkohitsaus. Genusta poistettiin aisa, tankki ja akseli, kuvasssa myös äänieristetty kotelo puuttuu. Pylvis halusi ehdottomasti lekoa hiukan reissuissa rähjääntyneen kotelon uudelleen muotoonsa. Sillä aikaa rakentelimme Timpan kanssa agregaatille telineen auton runkoon, oikealle puolelle. Kun Timppa vielä viimeisteli agregaatin telinettä, me Ruben kanssa lisäsimme auton polttoainekapasitettia kuudella sadalla litralla. Runkopalkkeja jatkettiin hiukan takapäästä ja sinne kiinnitettiin perälautanosturi. Lauta oli kuitenkin niin säälittävän kokoinen että sitä piti hiukan suurentaa. tekemisessä oli sen verran vauhtia että kuvia ei paljon ehditty näppäilemään. Alkuperäinen kevytrakenteinen (n. 25kg) rullakita piti tietenkin siirtää runkopalkin takapäähän. Perälautanosturin vuoksi siellä alkoi olla hiukan ahdasta joten kita jouduttiin upottamaan palkkiin. Kolvasin runkopalkkeihin vielä kunnolliset korvakkeet vetoa varten, ja rungon alle vastaavat laivaan kiinnitystä varten. Aamulla koppi pois rungolta, kevyt hiekkapuhallus uusille raudoille ja hitsaussaumoille, väri kopin pohjaan ja auton runkoon. Eiköhän siinä huominen kulu mukavasti. Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 15.02.2014 00:29 |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Mersun iso automaattitoosa 722.3 (liian iso mulle) | murkula_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.09.2011 11:28 |
iso jeeppi | MOGGI | Linkit | 2 | 11.04.2010 00:00 |
Myydään Iso Bronco 4x4 nyt 2600e!!! | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 24.09.2009 17:19 |
M: ISO vapaavirtaussuodatin. | Powerbender | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2007 21:11 |
Jediritareiden koulutus aloitettu | MäIte | Elämää suuremmat huijaukset | 0 | 04.07.2002 18:42 |