![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei taida olla enää hintaeroa ique3600taseen.. ainakin monikäyttöisempi. tai taasen jos ostaa jonku oikeasti nopean pda,an ja siihen bluetooth gps antennin niin vois tökkiä ozia ja genimappeja sun tomtomeja yhtäaikaa ruudulla ja hinta pysyis varmaan samoissa aisoissa.. ainakin niin luulen ![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vaihtoa Volvo 303 / asunto autoon / LINJA autoon? | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 27.04.2008 18:48 | |
| RC autoon tuninkia | maraX | O/M/V Muut | 1 | 22.12.2006 21:36 |
| Tietokoneteline autoon | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 51 | 19.11.2006 16:36 |
| Digipoksi autoon | ZeiZei | Chit-Chat | 0 | 24.01.2006 20:46 |
| Windows autoon | Eskimo | Chit-Chat | 6 | 18.05.2005 13:24 |