Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.01.2014, 23:36
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Niimpä niin
joskus se vaan on vaikeaa

__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #2  
Vanha 06.02.2014, 20:48
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Venailin prinsessaa jumppatunnilta jumppaklubin pihalla ja pällistelin ihmisten autoja. Kylläpä on hajuttoman ja mauttoman oloisia muoviämpäreitä kaikilla. Siihen vielä lisäksi niiden muoviämpäreiden käyntiluputukset... kaikenmoista sipittäjää ja tyhjää kolkottajaa.

Kyllä siinä tuli automiehelle melkein suru puseroon. Ainut tuollakin autolta kuulostava on yhden humun Iveco lavuri.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #3  
Vanha 26.09.2014, 08:57
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Kun aamuliikenteessä kolmen korttelin päässä koulusta opettaja näyttää komeasti esimerkkiä koululaisille, miten ajetaan fillarilla reteesti päin punaisia. Valot oli vaihtuneet jo risteävälle liikenteelle ja sinne väliin piti sotkea.

Tee siinä sitten opettajana liikennekasvatustyötä koulussa, kun ensin näytät koulumatkalla mallia oppilaille, miten liikennesäännöt ei kuitenkaan koske opettajia...
__________________
Jukka
  #4  
Vanha 27.09.2014, 00:01
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Menee jo melkein vitutuksen puolelle, on se vaan perseestä tää koko tän valtakunnan oikeuslaitos, mikään ei mee maalaisjärjen mukaan: http://m.iltasanomat.fi/autot/art-1288743608548.html


Eli esim. ihan sama miten runnoo autonsa parkkiin tai siitä pois.
  #5  
Vanha 27.09.2014, 04:47
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Nii. Ei tuo poista korvausvelvollisuutta vaan ottaa kantaa siihen kenen tehtävä on tutkia rikoksia. Totta munassa jokainen normi jären juoksulla oleva ihminen hoitaa homman niinkuin kuuluukin.

Eipä varmaan monikaan soittele poliisille ja pyytele sakkoja jos tuli hieman ajettua ylinopeutta tai tuli käytettyä autoa yli 2minuuttia tyhjäkäynnillä.

Ja tosiaankin nuo kolhut ja pienemmät lämärit pitäisi pystyä hoitamaan ilman ainaisia sakkoja ne kun saattaa olla ne viimeiset mitkä vie kortin hyllylle ja pääsääntöisesti ny vahinkoja sattuu sillointällöin oli laji mikä hyvänsä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
  #6  
Vanha 29.09.2014, 09:40
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Tuo itsekriminointisuoja olikin mielenkiintoinen keksintö...
http://korkeinoikeus.fi/fi/index/enn...459201442.html

"Itsekriminointisuoja oikeuttaa rikoksesta epäillyn vaikenemaan ja olemaan vastaamatta kysymyksiin eikä hänellä ole velvollisuutta pysyä totuudessa esitutkinnassa tai oikeudenkäynnissä. Tämä oikeus voi ilmetä myös muussa asiassa kuin siinä, jossa hän on epäiltynä. Kaikilla on oikeus todistajana kuultaessa olla todistamatta itseään ja eräitä läheisiään vastaan. Todistajan vaitiolo-oikeutta koskevan oikeudenkäymiskaaren 17 luvun 24 §:n 1 momentin mukaan todistaja saa kieltäytyä kertomasta seikkaa tai vastaamasta kysymykseen, jos hän ei voisi sitä tehdä saattamatta syytteen vaaraan itseään tai häneen tietyssä suhteessa olevia läheisiään."

Alko jotenkin tuntuun siltä että "asioiden kertomattajättäminen" lähes tilanteessa kun tilanteessa on kansalaisoikeus.
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
  #7  
Vanha 29.09.2014, 12:05
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zille2.5 Näytä viesti
Tuo itsekriminointisuoja olikin mielenkiintoinen keksintö...
http://korkeinoikeus.fi/fi/index/enn...459201442.html

"Itsekriminointisuoja oikeuttaa rikoksesta epäillyn vaikenemaan ja olemaan vastaamatta kysymyksiin eikä hänellä ole velvollisuutta pysyä totuudessa esitutkinnassa tai oikeudenkäynnissä. Tämä oikeus voi ilmetä myös muussa asiassa kuin siinä, jossa hän on epäiltynä. Kaikilla on oikeus todistajana kuultaessa olla todistamatta itseään ja eräitä läheisiään vastaan. Todistajan vaitiolo-oikeutta koskevan oikeudenkäymiskaaren 17 luvun 24 §:n 1 momentin mukaan todistaja saa kieltäytyä kertomasta seikkaa tai vastaamasta kysymykseen, jos hän ei voisi sitä tehdä saattamatta syytteen vaaraan itseään tai häneen tietyssä suhteessa olevia läheisiään."

Alko jotenkin tuntuun siltä että "asioiden kertomattajättäminen" lähes tilanteessa kun tilanteessa on kansalaisoikeus.
Aika mielenkiintoinen tulkinta tosiaan........
__________________
Tumpula Racing Team
  #8  
Vanha 29.09.2014, 12:55
Rohmo:n Avatar
Rohmo Rohmo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.07
Sijainti: sammattilandia, Finland.
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Menee jo melkein vitutuksen puolelle, on se vaan perseestä tää koko tän valtakunnan oikeuslaitos, mikään ei mee maalaisjärjen mukaan: http://m.iltasanomat.fi/autot/art-1288743608548.html


Eli esim. ihan sama miten runnoo autonsa parkkiin tai siitä pois.

Eli jatkossa taidan mennä porttaalihojolla ahtaisiin parkkiruutuihin kyllä siihen vielä pari lommoa mahtuu
:-):-):-)

T Rohmo
ps.eihän kolo komeassa haittaa:-):-)
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie
hojolla se etanakin arkkiin pääsi

Mikkelin Offroad Club ry

harborcruisers
  #9  
Vanha 29.09.2014, 20:33
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.108
Perusasetus

Vittu oikeasti. Mahdolistetaan laillistettu kosto, kunhan ei vain silminnäkiötä? Kö?
  #10  
Vanha 29.09.2014, 22:50
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Perusasetus

Juurikin näin.... jos ei ole silminnäkijöitä saat tehdä mitä vaan...


9. Korkein oikeus katsoo, että kun syytetyllä on itsekriminointisuojan tarkoittama oikeus olla myötävaikuttamatta oman syyllisyytensä selvittämiseen, jo johdonmukaisuus edellyttää, ettei kenelläkään ole velvollisuutta ilmiantaa itseään tekemästään rikoksesta. Oikeutta olla ilmiantamatta itseään rikoksesta onkin pidettävä niin keskeisesti oikeusjärjestykseemme kuuluvana periaatteena, että sen on katsottava itsekriminointisuojan osana sisältyvän myös perustuslain 21 §:ssä taatun oikeusturvan piiriin.
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...
  #11  
Vanha 29.09.2014, 22:59
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Vittu oikeasti. Mahdolistetaan laillistettu kosto, kunhan ei vain silminnäkiötä? Kö?
Eihän tuo teon rangaistavuutta poista eikä korvausvelvollisuutta. Jos aiemmin joku on vaikka koston tehnyt puhkomalla toisen autosta renkaat, niin lopputuloshan on ihan sama ilman silminnäkijöitä. Jos taas jää kiinni, niin ei ole tullut erillistä rangaistusta siitä, että ei itse ole ilmoittautunut teon tehtyään.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 6 07.12.2012 12:46
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
pajeron kardaani ihmetyttää... Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 26.08.2009 17:55


Sivu luotu: 15:08 (GMT +2).