![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Polttoaine putken ilmausNyt saatu pumppu remontti tehtyä ei meinaa millään lähteä tulille jokainen suutin tuli märäksi kun availi mutta ei niin ei vaimentimesta tuli höyryä ihan kun olisi ajettu todella kuumaksi rupes diesel jo haisemaaan. Molemmat akut täydeksi ladattuun starttasin loppuu sekän akku toimisen boosterin 1000amp teholla nolille ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Nyt sain auton käyntiin jouduin säätämään pumpun ennakkoa. Hei kysytään oireet jos pumppu on 180 astetta pielessä kun käyntiin lähtee käy kaikilla pytyillä kaasupohjassa käy tyhjäkäyntiä ja jos laskee kaasun niin kuolee heti
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onko kokemusta, jos 2 paikkaisen huoltoauto LJ:n vie muutoskatsastukseen 3-paikkaiseksi niin joutuuko vaa'alle? Ois hyvä tietää etukäteen jos on sattunut auto laihtumaan sitte huoltoauto muutoksen jälkeen.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
eikait sitä penkin takia
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nyt saatu enemmän kierroksia ottamaan kyllä vähän laiskalta tuntuis kierroksien nousu? Voiko olla mahdollista tuo et pumppu olis 180 astetta metsässä. käänsin pumpun eri asentoon eikä sen jälkeen edes luvannut sitten kun käänsin takas merkeille pumpun niin heti lähti käyntiin?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ookko kokkeillu käännellä myötäpäivää (eikö se menee aikaisemalle nuin päin?) muutaman hampaan verran? ite sain kerralla sen pumpun kohille tai kohille.. mutta lähti käyntiin kun sulatin eka löpö linjat. ja alkoi käymään ihan niinkuin aikaisemmin ennenkuin vein huoltoon sen pumpun..
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille! Toyota landcruiser LJ70 -92 EX. Range Rover Classic -88 3,5 EFI |
#7
|
||||
|
||||
![]()
juu,u.. eilen tuossa käytin läjätintä lämpimäksi ja ajelin pihalla ympyrää ja sitten kattelin tuonne konehuoneen puolelle että minkähän takia se turbon lähettyviltä vuotaa öljyä. siinä hoksasin että pakosarjan ja turbon laipan välistä tulee pakokaasua. Tänään sitten aloin purkamaan turboa irti ja olin varautunu että olis sökö. sain turbon käteen niin pakopesässä halkeama..
noh siinä pyörittelin ja kattelin että eihän tää turbo oo kovin paljon vuotanu öljyä ulospäin. sitten katse siirtyi kanteen... siellähän näytti märältä, tulipellin puolelta kannen välistä vissiin ruikkii öljyä ulos. ja muutenkin koko kannen välistä pakosarjan puolelta märkänä.. eli, genuine parts kansipahvi vaiko tarvike? ja turboksi meinasin jossain välissä sitä garretin olikohan se T3. mutta nyt ens hätään rojekti dexi corollan 2C-T motista CT20 turbo paikoille.. onko muuten minkälainen homma purkaa siivet ym pois tuosta ct20? edit: jos laittaa sen Garretin T3 turbon. pitääkö hommata uus laippa siihen pakosarjaan? vain eihän se vissiin suoraan bolt on menetelmä menny paikoille? edittiä: Garretin GT32??
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille! Toyota landcruiser LJ70 -92 EX. Range Rover Classic -88 3,5 EFI Viimeksi muokannut pahtis : 06.02.2014 16:51 |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |