Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.01.2014, 23:14
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Polttoaine putken ilmaus


Nyt saatu pumppu remontti tehtyä ei meinaa millään lähteä tulille jokainen suutin tuli märäksi kun availi mutta ei niin ei vaimentimesta tuli höyryä ihan kun olisi ajettu todella kuumaksi rupes diesel jo haisemaaan. Molemmat akut täydeksi ladattuun starttasin loppuu sekän akku toimisen boosterin 1000amp teholla nolille

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.01.2014, 23:01
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Nyt sain auton käyntiin jouduin säätämään pumpun ennakkoa. Hei kysytään oireet jos pumppu on 180 astetta pielessä kun käyntiin lähtee käy kaikilla pytyillä kaasupohjassa käy tyhjäkäyntiä ja jos laskee kaasun niin kuolee heti
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.02.2014, 16:56
Trapper Trapper ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.10
Sijainti: Kainuu
Viestit: 62
Perusasetus

Onko kokemusta, jos 2 paikkaisen huoltoauto LJ:n vie muutoskatsastukseen 3-paikkaiseksi niin joutuuko vaa'alle? Ois hyvä tietää etukäteen jos on sattunut auto laihtumaan sitte huoltoauto muutoksen jälkeen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.02.2014, 10:54
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Trapper Näytä viesti
Onko kokemusta, jos 2 paikkaisen huoltoauto LJ:n vie muutoskatsastukseen 3-paikkaiseksi niin joutuuko vaa'alle? Ois hyvä tietää etukäteen jos on sattunut auto laihtumaan sitte huoltoauto muutoksen jälkeen.
eikait sitä penkin takia
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.02.2014, 12:23
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Nyt saatu enemmän kierroksia ottamaan kyllä vähän laiskalta tuntuis kierroksien nousu? Voiko olla mahdollista tuo et pumppu olis 180 astetta metsässä. käänsin pumpun eri asentoon eikä sen jälkeen edes luvannut sitten kun käänsin takas merkeille pumpun niin heti lähti käyntiin?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.02.2014, 16:26
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Nyt saatu enemmän kierroksia ottamaan kyllä vähän laiskalta tuntuis kierroksien nousu? Voiko olla mahdollista tuo et pumppu olis 180 astetta metsässä. käänsin pumpun eri asentoon eikä sen jälkeen edes luvannut sitten kun käänsin takas merkeille pumpun niin heti lähti käyntiin?

ookko kokkeillu käännellä myötäpäivää (eikö se menee aikaisemalle nuin päin?) muutaman hampaan verran? ite sain kerralla sen pumpun kohille tai kohille.. mutta lähti käyntiin kun sulatin eka löpö linjat. ja alkoi käymään ihan niinkuin aikaisemmin ennenkuin vein huoltoon sen pumpun..
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.02.2014, 16:36
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

juu,u.. eilen tuossa käytin läjätintä lämpimäksi ja ajelin pihalla ympyrää ja sitten kattelin tuonne konehuoneen puolelle että minkähän takia se turbon lähettyviltä vuotaa öljyä. siinä hoksasin että pakosarjan ja turbon laipan välistä tulee pakokaasua. Tänään sitten aloin purkamaan turboa irti ja olin varautunu että olis sökö. sain turbon käteen niin pakopesässä halkeama..
noh siinä pyörittelin ja kattelin että eihän tää turbo oo kovin paljon vuotanu öljyä ulospäin. sitten katse siirtyi kanteen... siellähän näytti märältä, tulipellin puolelta kannen välistä vissiin ruikkii öljyä ulos. ja muutenkin koko kannen välistä pakosarjan puolelta märkänä.. eli, genuine parts kansipahvi vaiko tarvike? ja turboksi meinasin jossain välissä sitä garretin olikohan se T3. mutta nyt ens hätään rojekti dexi corollan 2C-T motista CT20 turbo paikoille..

onko muuten minkälainen homma purkaa siivet ym pois tuosta ct20?

edit: jos laittaa sen Garretin T3 turbon. pitääkö hommata uus laippa siihen pakosarjaan? vain eihän se vissiin suoraan bolt on menetelmä menny paikoille?

edittiä: Garretin GT32??
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	WP_20140206_003.jpg‎
Views:	155
Size:	43,5 Kt
ID:	45761   Click image for larger version

Name:	WP_20140206_005.jpg‎
Views:	162
Size:	57,6 Kt
ID:	45762   Click image for larger version

Name:	WP_20140206_008.jpg‎
Views:	147
Size:	92,5 Kt
ID:	45763   Click image for larger version

Name:	WP_20140206_010.jpg‎
Views:	157
Size:	86,4 Kt
ID:	45764  
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI

Viimeksi muokannut pahtis : 06.02.2014 16:51
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 07.02.2014, 01:07
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahtis Näytä viesti
ookko kokkeillu käännellä myötäpäivää (eikö se menee aikaisemalle nuin päin?) muutaman hampaan verran? ite sain kerralla sen pumpun kohille tai kohille.. mutta lähti käyntiin kun sulatin eka löpö linjat. ja alkoi käymään ihan niinkuin aikaisemmin ennenkuin vein huoltoon sen pumpun..
Joo käänsin kummankin kautta sen 180 astetta + hammas sinne ja hammas tänne ei mitään elon merkkejä. Eilen sit illalla otin pumpun pois taas jälleen kerran ja käänsin ensiksi kiilan ihan luotisuoraan pumpun yläkantta vasten ja avasin nestepään :O. No nokkalevyhän oli aivain oikein päin kaikki osat oli niinkuin kuulukin olla laitoin takasin kasaan avasin pumpun takaalta sen josta säädetään sekä k arvoa että katsotaan mittakellolla se ennakko laitoin hihnapyörän valeeseen ja pyörittelin niin ainakin se koko akseli hässäkkä kyllä pyöri siellä. Sitten avasin uudelleen sen kannen josko siellä kaasuvivustoissa olisi jotain käynnyt mutta ei ihan kaikki palikat oikein ja siivet aukee ja menee kiinni kun käänteli. Nyt pumpun laitoin takasin paikoilleen hihnaa vaille valmis kun sen kanssa piti taistella ei sitten millään saannut jokaista pysymään merkissään ihme homma viimeeks kun laitteli niin ei pienintäkään vaikeuksia Pitää huomen töiden jälkeen taas ihmetellä lisään
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 10:34 (GMT +2).