![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kyllä tämä maa on kohta tullut verotuksensa päähän kukaan ei uskalla tehdä mitään kun iso EU kieltää ja valvoo ja meidän "avainhenkilöt" pörrää ilmatilassa pelastamassa maailmaa tavan kansalainen kurjistetaan CO2 päästöillä ja muilla kissankakkaroita keksimällä veroja veron päälle, ollilan kilometriväijynnästä puhumatta ja suomussalmen mertsi vielä kehuu rillit huurussa hyväksi järjestelmäksi.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Overdriven puolella joku sanoi että Kyllönen ei ole saanu muuta näkyvää aikaan kun toisen leuan.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
http://www.talouselama.fi/uutiset/is...omyys/a2228836
Suomessa syydetään pankkitukea, ulkomaanapua, Kreikka-apua, Espanja-apua, maahanmuuttoapua ym tukiaista ympäriinsä ja nostetaan kaikkia mahdollisia veroja ja karsitaan ensimmäiseksi ja rankimmin sosiaali- ja terveyspalveluista ja omilta kansalaisilta. Ja työttömyys näistä kaikista toimenpiteistä huolimatta oli joulukuussa 2013 7,9%. Asioita voi tehdä niin monella eri tavalla.
__________________
Sika ajaa Possulla |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mut hei, me tienataan tällä! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Transporter t5 yleisesti ja erityisemmin just nyt takapyöränlaakeri..
![]() ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Toimisko laakerilukite(-liima)?
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Sitä tossa pähkäiltiin ja oisin kokeillut, mutta saan romikselta koko nurkan niin halval ettei järkeä kokeilla. 700km ajetusta autosta tukivarsi, laakeri ja jarrut 300€. Wv 837€ tukivarsi ja tarvikkeena ei ole. Kerrankin jotain positiivistä tohon autoon.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |