![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuol lumihanGessa mitattuna mittoilin ihan samoja lukemia kuin -JiiPee- sait siitä 406 sta leveydet : ylhäältä n. 145cm keskeltä n. 149cm alareunasta n. 157cm korkeus n. 57cm.
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 28.01.2014 13:47 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa olla sama koppi päällä näissä, vaikka onkin vähän eri kokoiset muuten.
Ainoa näkyvä ero kopissa taitaa olla ilmanotto. Tatti on 406/416:ssa eri puolella, siinä kun on OM352 moottori, joka ottaa happea venttiilikoppaan kuskin puolen etukulmasta. Öljykylpyputsari on vasemmassa etunurkassa.
__________________
Jukka |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juu, meidän 421 ssä oli oven lasi rikki kun se meille tuli, ja Pauli sedän kätköistä löytyneestä 406 sta olevasta ovesta sopi lasi, eli samoja ne kopit lienee
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
http://www.benzworld.org/forums/unim...version-w.html
voiskohan joku vähän selventää tätä asiaa kun on kielipää melko huono eikä tuosta kääntäjän yrityksestä tajua vi....kaan. näkyy tuossa 406:sen laatikossa olevan kepin paikkakin valmiina mitä ei ollut 404:sen lootassa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs kaikkee tuosta pitäs selventää? Vai kaikki
![]() Selostuksessa oli että 406:seen on saanu 6 ja 8 vaihteista laatikkoa jossa on samat sisuskalut. 8 vaihteisessa on aluevalitsin kun taas 6 vaihteisessa se valitaan hämmentämällä vaihekeppiä, tuossa oli tehty 6 pykäläisestä 8 vaihteinen lisäämällä HI-LO valinta keppi ja poistamalla valintalogiikka vaihekepistä. Siintä siis tuo lisäkepakko. Jossain intternetin syövereissä on ihan seikkaperäinen pdf ohje minkä mukaan pitäs onnistua 404:een. Oiskohan linkkiä peräti tässä topikissa. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
no mielellään jos sen verra sais selvyyttä suomeks että ei jäis miule muuta kun toteuttaminen
![]() tuossa on se linkki toiseen kertaan mikä täällä kait onkii. http://www.rockymountainmoggers.com/...oftheUG1_0.pdf rymmyrammi tään muutoksen on tehnytkin omaan vaihteistoonsa. joo no tää selviskii ihan maalaisjärjellä ku leväytti laatikon auki ![]() tässäpä kuva miten "välilevy" tulee muuttaa että saa 8 vaihdetta. ei tarvii muuta ku hioo niitit, poistaa kokonaan vanhan puolitus mekanismin, hitsaa kaaviosta vanhan pikkupuolen pois käytösta ja tekee tuommoisen piipun muotoisen raudan mihin poraa 10mm reijän että uusi keppi käy siihen hyvin. 406:sen lootaan käy vaikka 404:sen ulosoton keppi uudeksi alue kepiksi. http://www.benzworld.org/forums/atta..._tranny-25.jpg Viimeksi muokannut chief360 : 06.02.2014 19:44 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Peltiperissä erilaisia pinionin pituuksia?
Tontille kulkeutui 411 kapeat peltiperät,joita olisi tarkoitus mallailla 110" Defenderin alle. Kardaanit muutetaan avokardaaneiksi,mutta noissa murikoissa on vaan suhteellisen pitkä pinioni. Hieman lyhempi pinioni helpottaisi mahdollista etukardaaniongelmaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |