Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.01.2014, 12:52
TOHJ61 TOHJ61 ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 30.03.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heikki L Näytä viesti
En kyllä ole ikinä ymmärtäny miks tosta nelsikanttisesta tulpasta pitäs laittaa rasvaa täyteen?
Ei se kunnolla eksy ikinä sinne minnne sen pitäs. laitan aina maljan täyteen rasvaa ja pyörittelen käsissä. rasvaus kerran vuoteen. kardaanin liukuun vaan yks painallus.
Aika monta kertaa tullu vastaan sellasia kardaaneja jotka prässätty jumiin. Eli liuku täynnä vassua ja kardaani jumissa ei hyvä.
No sinnehän se nimenomaan menee, oikeaan paikkaan jos se täytetään kokonaan!

Ylempänä olevan rasvausohjeen mukaan olen itse tehnyt yli 35v,
siis katu autoon, kyllä se liika vaseliini kaulalta pois tulee.
Offi-BJ:ssä olen tehnyt 3mm levystä 35mm prikkoja, jotka on hepattu vakio tulpan päälle.
Tottakai se prujaus riittää, jos se tehdään tarpeeksi usein, tässä tapauksessa oletin, että on ollu pitkään huoltamatta.


Viimeksi muokannut TOHJ61 : 28.01.2014 14:13
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu HJ61 vinssin kardaanin ja vinssin välinen nivel Jani_R O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 04.09.2011 23:19
Narun rasvaus? härdelli Tekniikka & Jutustelu 16 08.09.2009 22:08
Ostetaan HJ61 levikesarja, takakontin valolista + lukko, vinssin kardaanin laippa.. Jagar O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 23.01.2009 09:33
Ramseyn rasvaus Kokku Tekniikka & Jutustelu 5 01.04.2007 13:36
Vinssivaijerin rasvaus Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 7 22.01.2007 19:45


Sivu luotu: 19:30 (GMT +2).