Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.01.2014, 16:28
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Isän ja minun yhteisprojektiin (maJor 6cyl) alumiininen öljypohja irti ja lentävällä suikaleiksi. Itse öljypatti siirtyy edestä taakse että mahtuu alkuperäinen pitkittäiztukivarsi originalia vastaavalle paikalle. Sai rauhassa tehdä kun toinen projektin tekijästä ulkomailla nii n saa rauhassa toteuttaa itseään, isä ei olisi halunnut edes pilkkoa sitä pohjaa
Huomenna hitsaamaan kasaan ja mylly takas nippuun
Onko tästä kuviakin olemassa ?

  #2  
Vanha 27.01.2014, 20:11
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

4 päivän aikana: hitsasin uudet ahtoputket, vaihdoin etuvilkut none ledi malleihin, asensin vesiruutan anturin ja suuttimen, laitoin yhen sulakerasian lisää ja yhistelin piuhat, releytin flektit vesiruutanja muut sähköt. Jospa se ylihuomenna leimalle.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
  #3  
Vanha 28.01.2014, 01:33
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Wararenkaan käsijarrun


Pitkän kaavan mukaan.... sorry
Siis Ford focus 1.8 tdic:n käsijarru jäätyi viikko sitten pakkasessa; oletin, että kun lumipyryssä tuli taannoin ajettua, että sulatan, kuivaan ja voitelen....
MUTTA: tuohon perse**iän kokoisessa farkussa on 5 kpl käsijarrun vaijereita! ja yhtään kumihaitaria tms. vedenestintä en löytänyt, kosteus pysyy poissa pyyhkimällä.. varmaan jotain tarvikepaskaa nuo vaijerit?
No, putsasin/kuivasin keskimmäiset käsijarruvaijerit siten, että O-renkaalla/ansalangalla tiivistäen 5 cm kirkasta n. 10mm muoviletkua, jonka panostin ensin tentulla; varovasti tunti aikaisemmin sammutetusta kompurasta kilon paineella ajoin tuon 2-3 cm2 tenttua vaijerin läpi, ja sitten hodarin alipainepumpulla imasin 5 minuuttia, että kaikki kosteus/tenttu varmasti on pois... (siis letkussa olevassa bensansuodattaimessa tai hodarin öljypohjassa?
Sitten samalla periaatteella sikaohutta silikoniöljyä , ja vaijereista tuli "sikaliukkaat", siis kun vaijerista roikotti, niin kuori valui alas Mutta: parin tunin jälkeen kun aloin asentamaan vaijereita takaisin, niin sika jäykät! joku ei tykännyt tentusta/silikonista No; rahalla saa ja hevosella pääsee: ostin uudet keskimmäiset vaijerit, ja toisen takimmaisen vaijerin, sekä jarrukenkien asennussarjan Mo***etistä: PALJON KÄSITÖITÄ: Kattopellistä kiinnityskiiloja takimmaiselle vaijerille, keskimmäiset vaijerit meni melkein heittämällä; riiputuskannake, joka kiristetään ruuvilla pohjalevyssä olevaan noin 8*8mm olevaan reikään, oli vain pikkasen liian iso... vuollaan kiinnikettä hetki, ja oijotaan pohjapeltiä... kiinnike kiinni, ja ruostesuojaa pintaan...
-> siis auto "pukeilla" purettuna; pelkkä uusien vaijereiden asennus ja jarrurumpujen kiinnitys (yhdellä mutterilla)+ takarenkaiden asennus: Aika tasan 3 tuntia että ajoin auton ulos.... ja joskus olen työkseen noita tehnyt toki piti tunkata, ja työkalut oli hakusalla,... Oli tarkoitus katsella tuota OBD- pistokettakin, mutta en enää jaksanut (Latauksen merkkivalo syttyy 30 sekunnin käynnin jälkeen, vaikka lataa....)

Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 28.01.2014 01:36
  #4  
Vanha 28.01.2014, 15:36
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Eilen vaihdoin Nissan Almeran lämppärinpuhaltimeen uudet hiilet. Paleltaa vieläkin. Kumma kun puhaltimet hajoaa aina talvella ja pakkasessa.
  #5  
Vanha 28.01.2014, 18:07
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

töissä entisöiny pari päivää engconia työskentely kuntoon.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #6  
Vanha 28.01.2014, 19:55
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.249
Talking

Jeepin lämppärin puhaltimen,taas tarkenee.
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98
  #7  
Vanha 28.01.2014, 21:29
zuitsisti:n Avatar
zuitsisti zuitsisti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.13
Sijainti: KantaHäme,Suomi
Viestit: 252
Perusasetus

Vaihdoin Riesasta termostaatin, jotenkin sitä vaan arvostaa pieniä asioita kuten lämmin auto
__________________
Team Kelju & Kalju

OFFROADVIDEO
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! lavanelikko Chit-Chat 1901 31.12.2014 15:33
Mitä korjasit tänään? tonikki Chit-Chat 974 02.01.2014 05:54
mitä rikoin tänään? kami Chit-Chat 28 05.11.2012 20:56
Oppiminen on ikuista,mitä uutta opin tänään ? Porvoon Hilma Chit-Chat 6 20.07.2012 07:52
Mitä tänään hajotin autostani. Repro Chit-Chat 60 09.08.2008 22:13


Sivu luotu: 07:20 (GMT +2).