![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
Viimeksi muokannut TML : 25.01.2014 19:52 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nikolla on kyl loistavia ja toimivia ideoita ja jälkeä syntyy vauhdilla ![]() Onkos tuon mallin hilus noita etuvetari ongelmia??.. eli jos "liikaa" etupäätä korottaa ni vetarit irtois ajastaan perästä?? Kuullu vaan tuollaisia huhuja ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nikopa tiesi varautua tuohonkin ja pudotti etuakselia 30 mm alaspäin että sai vetareiden kulmat paremmaksi. Ei siis pitäisi tulla ongelmia ainakaan vetareiden kulman takia.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mites panssarointi pitääkö akseleita suojata kiviltä, entä pohja moottori ja laatikot?
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pitkä alupanssari keulasta jakiksen taakse asti olis suunnitelmissa.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Köykämiini kun muuttaa muotoaan melko helposti ja noi ihan kulutus teräksetkin palautuu melko hyvin takaisin omaan muotoonsa.
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joku Long-Travel-kitti tekis poikaa tän tyyppiseen laitteeseen. ![]() Ja tietysti olka-akselit kannattaa vahvistaa ettei pyörät nyrjähdä pompuissa, mutta tämäpä lienee tiedossa kun ylätukivarsillekin lisätuet jo tehty. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Total Chaos fabricationin tuote vois olla kova sana nois kisoissa.. pirun kalliit vaan.. vetaritkin pitäis uusii jne. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Korikorvakkoon ja pyöräkotelon takaosaan ei ole tehty mitään muutoksia.
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
... koria siirretty taaksepäin ??
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Koko etuakselistoa on siirretty 100mm eteenpäin ja 27mm alaspäin, jolloin 35" pyörät sopii pyörimään pienillä pyöräkotelon etukulman muutostöillä. Samalla painojakauma paranee jonkinverran, kun alunperin moottori on melkein kokonaan etuakselin etupuolella. Ihannetilanne olisi ollut, jos moottoria olisi siirtänyt samalla taaksepäin n. 30cm, mutta aikataulusyistä jouduttiin tyytymään pelkkään etuakselin siirtoon.
Tosiaan 35" pyörä sopii nyt pyörimään vakioiskari pohjassa alkuperäisellä 15" peltivanteella (ET?) ja pienellä spacerillä. Viimeksi muokannut Arska : 25.01.2014 23:19 |
#16
|
|||
|
|||
![]() Bonus?Lainaus:
Toivotaan että Nikon ahkeruus ja ideat palkitaan vaikka työnantaja sponsoroimaan Niko taas laatokalle ! (tähän semmoinen hymiö mitä en osaa laittaa) Hieno peli tulossa ja hienoa että laji kehittyy myös autojen osalta ja voihan tolla officrossia Suomessa ajaa.
__________________
www.facebook.com/TeamTostanoin |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Taas on jotain tapahtunut Timon tallilla
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Siistiä jälkeä! Minkäs Tojotan taka-akseli tuo on, LJ:n?
Eikö hiluksin alkuperäinen ollut hyvä?
__________________
Jeep ISORY |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se on juurikin tuosta samasta autosta tuo akseli, on vain aika ruosteinen mutta menee ensi viikolla hiekkapuhallukseen ja maalaukseen.
|
#20
|
||||
|
||||
![]()
Rumpujarrut !!!!!!!!! Nopeuskilpailuun ....
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#21
|
||||
|
||||
![]()
Eihän se mikään jarrutuskilpailu ookkaan
![]() ![]()
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- |
#22
|
||||
|
||||
![]()
Ei sinne jarruttelemaan olla menossa
![]() |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Emmää sitä ruostetta mut rummut vakiona uudehkossa autossa?
__________________
Jeep ISORY |
#24
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tietenki offi autossa ne rummut on aina mutaa ym sontaa täynnä niin siinä mielessä levyt paremmat. Ja haluaisin minäki levyt BJ:n etusiin ![]() |
#25
|
||||
|
||||
![]()
6-vuotiasko uudehko? No onhan se tietysti muihin tän palstan projekteihin verrattuna.
Mut onhan ne rumpujarrut vielä uudessakin Hiluxissa takana vaikka olis ajonvakautusjärjestelmäkin. Jarrutehostahan nyt ei ole kyse, rummuissa riittää kyllä potkua vielä isompienkin töppösten kanssa. Häipymistä varmaan tapahtuu nopeempaa kuin jäähdytetyillä levyillä, hiekan siedosta en osaa arvailla. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tuareg Rallye 2013 kuulumisia | myllis | Tapahtumat | 99 | 15.06.2013 13:35 |
TUAREG Rallyyn tuttuja nimiä menossa | Patu925 | Tapahtumat | 45 | 06.03.2013 20:06 |
Tuareg rallyyn katsojaksi | JV73 | Tapahtumat | 2 | 05.02.2013 17:25 |
Hiluxin rakentelua | -71 | Maasturiprojektit | 10 | 06.04.2008 15:00 |
Vieläkö tuareg loggaa | pee | Chit-Chat | 23 | 20.02.2005 23:20 |