Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Äänestyksen tulos: No mites on?
Onnistuu 20 45,45%
Ei taida tulla mitään 24 54,55%
Äänestäneitä: 44. Et voi äänestää tässä äänestyksessä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.01.2014, 19:40
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.019
Perusasetus

Mistä nämä hemmot löytää sieniä näin talvella?
Vai liekö pakastimessa vielä viime kesän satoa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.01.2014, 20:35
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

Nyt kun tää on siirretty nii voisko lukita samalla?
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.01.2014, 20:47
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.019
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi_ Näytä viesti
Nyt kun tää on siirretty nii voisko lukita samalla?
Älä ny hättäile,äänestysaikakin loppuu vasta 23.09.2015, klo 11:19
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.01.2014, 20:51
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

En ole sitten ainoa, joka ei tätä juttua oikein ymmärtänyt.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.01.2014, 20:56
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

lopeta se animen kattominen ja ala elää elämääsi.


koska vanha juttu jo.

__________________
Isory

www.kmap.fi
Kainuun Monialapalvelut
-Kerro mitä tarvitset.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.01.2014, 21:30
junajäbä junajäbä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 22.01.14
Sijainti: Hese
Viestit: 17
Perusasetus

nyafaz


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jari Näytä viesti
lopeta se animen kattominen ja ala elää elämääsi.


koska vanha juttu jo.

Nyt näyttää kyllä hyvältä! Oisko tähän jotain kasausohjeita sinulla?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.01.2014, 21:35
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja junajäbä Näytä viesti
Nyt näyttää kyllä hyvältä! Oisko tähän jotain kasausohjeita sinulla?
Aluksi painat tietokoneen näppäimistöstä ALT ja F4 yhtäaikaa.
Seuraavaksi:
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.01.2014, 20:57
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Jaa, jos tää jatkuu, niin seuraavassa topikissa äänestetään miten saadaan torninosturi maastoon. Niin, että onnistuuko ja mitkä akselit ja silleen

Ja kun Betox100 on saatu offattua, niin voidaan yrittää vaikka satamahinaajaa...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.01.2014, 21:25
junajäbä junajäbä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 22.01.14
Sijainti: Hese
Viestit: 17
Perusasetus

Kuka ny nosturi maastoon haluais? junathan on paljo mielenkiintosempiakin ja muutenkin söpömpiä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Saisko 2000€:lla jonkinlaista maastoautoa? Tapsa66 O/M/V Ajoneuvot 1 07.01.2012 22:50
saisko vinkkejä sj410 suikan rakenteluun?? offisuikka Tekniikka & Jutustelu 6 25.01.2009 12:41
Saisko trailerikyytiä autolle...Ei tarvi enää Käyttäjä Chit-Chat 9 17.02.2006 18:13
M: BJ laturi saisko 40e Niilo O/M/V Muut 1 16.09.2005 06:02
Mun sivut Linkit 6 11.07.2004 16:46


Sivu luotu: 03:52 (GMT +2).