![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
En tiedä onko tuo öljyn syönti ihan normaalia, mutta paikallisella vartiointiliikkeellä on sopimus merkkiliikkeen kanssa että saa käydä lisäyttämässä öljyä. noin 3tkm. välein joutuvat lisäämään. Sain sen käsityksen että tämän takia toyotat ovat vaihtumassa toiseen merkkiin.
|
|
|
|||
|
|||
|
itse olen joskus samassa öljynvaihdossa käyttänyt niin uuden öljyn lisäämisen jälkeen autoa on käytetty muutama sekunti ja tarkistettu öljyn määrä.
Mutta en tiedä tehdäänkö niin joka kerta |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä mun 340tkm ajetulla saa ajaa öljyn vaihtovälin(15tkm) lisäämättä öljyä. Öljynä 5w30.
|
|
|
|||
|
|||
|
Onko tietoa yleisesti d4d moottorista. Velipojan avensis -02 vedot hukassa ja kulutus 10l/100km. Itse epäilen turpoa näkemättä, mutta olisko muita veikkauksia.
|
|
|
||||
|
||||
|
SCV-venttiili jumittelee?
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
tais olla siellä korkeepaine pumpussa. ytubesta löytyy vaihto ohje, ja fintoyssilta paljon juttua scv venttiileistä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kurkkaa onko EGR juminu auki, onnistuu purkaa/putsata ihan simppelisti. Vaikuttaa kyllä kulkuunkin oleellisesti. |
|
|
||||
|
||||
|
reilu 6l menee mun toitsulla/ 15 000km.
Ajettu 165tkm |
|
|
|||
|
|||
|
Itsellä bensa ave 12000km ni ei vie mut sen jälkeen maistuu.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KDJ D4D moottorilämmitin | RoJu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.09.2009 12:26 |
| M: d4d hilux | puskajussi | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.07.2007 17:32 |
| m: mazda 626 -97 (hukkaa nestettä) | kala | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 09.04.2007 09:08 |
| LJ70:n hukkaa nesteitä | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 28.01.2007 23:06 |