Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.01.2014, 22:23
mp mp ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.04
Sijainti: Rimito
Viestit: 180
Perusasetus

Kömpelö kysymys,mutta varmistitko itse omin silmin öljyn määrän mittatikusta huollon jälkeen?
Jos vaikka vaihtaja ottaapi itelleen joka asiakkaalta 0,5-1 litra..
Ja kun tikku ei kastu ja palaa siitä niin anteeks kovin,ei ollut lisätty suodattimeen menevää määrää.. Ei ois eka kerta.

Just toi em.kuvio + hiukan kovempi kulutus niin oisko siinä?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.01.2014, 09:31
Grr Grr ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 21.10.09
Sijainti: 08
Viestit: 226
Perusasetus

En tiedä onko tuo öljyn syönti ihan normaalia, mutta paikallisella vartiointiliikkeellä on sopimus merkkiliikkeen kanssa että saa käydä lisäyttämässä öljyä.
noin 3tkm. välein joutuvat lisäämään.
Sain sen käsityksen että tämän takia toyotat ovat vaihtumassa toiseen merkkiin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.01.2014, 11:39
Nikso Nikso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: Kotka
Viestit: 132
Perusasetus

itse olen joskus samassa öljynvaihdossa käyttänyt niin uuden öljyn lisäämisen jälkeen autoa on käytetty muutama sekunti ja tarkistettu öljyn määrä.
Mutta en tiedä tehdäänkö niin joka kerta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.01.2014, 16:12
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.740
Perusasetus

Kyllä mun 340tkm ajetulla saa ajaa öljyn vaihtovälin(15tkm) lisäämättä öljyä. Öljynä 5w30.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.01.2014, 16:43
jubet jubet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 12.02.13
Sijainti: Laukaa
Viestit: 401
Perusasetus

Onko tietoa yleisesti d4d moottorista. Velipojan avensis -02 vedot hukassa ja kulutus 10l/100km. Itse epäilen turpoa näkemättä, mutta olisko muita veikkauksia.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.01.2014, 16:56
JuKu:n Avatar
JuKu JuKu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 366
Perusasetus

SCV-venttiili jumittelee?
__________________
JuKu

Land Rover 110 Special Vehicles
RangeRover -72
Mitsubishi Pajero -90 -> Ajettu afrikkaan
http://teamdiesel2015.blogspot.fi/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.01.2014, 20:48
jubet jubet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 12.02.13
Sijainti: Laukaa
Viestit: 401
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JuKu Näytä viesti
SCV-venttiili jumittelee?
Mikäs se tollainen venttiili on?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.01.2014, 16:57
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bemaripoju Näytä viesti
Kyllä mun 340tkm ajetulla saa ajaa öljyn vaihtovälin(15tkm) lisäämättä öljyä. Öljynä 5w30.
Sama öljy ja 475 tkm ajetulla menee 15 tkm helposti lisäilemättä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jubet Näytä viesti
Onko tietoa yleisesti d4d moottorista. Velipojan avensis -02 vedot hukassa ja kulutus 10l/100km. Itse epäilen turpoa näkemättä, mutta olisko muita veikkauksia.
Kurkkaa onko EGR juminu auki, onnistuu purkaa/putsata ihan simppelisti. Vaikuttaa kyllä kulkuunkin oleellisesti.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 21.01.2014, 18:02
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 646
Perusasetus

reilu 6l menee mun toitsulla/ 15 000km.
Ajettu 165tkm
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KDJ D4D moottorilämmitin RoJu Tekniikka & Jutustelu 2 25.09.2009 12:26
M: d4d hilux puskajussi O/M/V Ajoneuvot 2 25.07.2007 17:32
m: mazda 626 -97 (hukkaa nestettä) kala O/M/V Ajoneuvot 3 09.04.2007 09:08
LJ70:n hukkaa nesteitä Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 8 28.01.2007 23:06


Sivu luotu: 23:17 (GMT +2).